Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سفارت کشورمان در کی یف طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با عنایت به رایزنی و مذاکرات با مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص انتقال دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های اوکراین به داخل کشور، مقرر گردید تمامی دانشجویان رشته‌های گروه‌های پزشکی (حتی افرادی که قبلا تاییدیه پرونده دانشجویی را گرفته اند) که متقاضی انتقال هستند، فارغ از سال تحصیلی و بدون در نظر گرفتن اعتبار دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده در سامانه میخک وزارت امور خارجه و سامانه موحد وزارت بهداشت اقدام کنند تا بررسی‌های لازم توسط وزارت بهداشت صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از تمامی دانشجویان درخواست می‌شود پس از تشکیل پرونده در دو سامانه فوق، گزارش آن را به تلگرام بخش کنسولی سفارت به شماره ۰۰۳۸۰۷۳۳۰۷۱۰۱۴ اعلام نمایند.   منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفارت ایران دانشجویان اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای این کشور در منطقه دونتسک خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه کنترل روستای نوومیکایلووکا در جمهوری دونتسک را به دست گرفته اند.

وزارت دفاع در بیانیه امروز خود اعلام کرد در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز، واحدهای نظامی روسیه در دونتسک، وضعیت تاکتیکی نیروهای روسیه در این منطقه بهبود یافت.

بنا به این بیانیه، نیروهای روسیه در این منطقه سه حمله نظامیان اوکراینی را دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه ارتش اوکراین تا ۴۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه هم در بیانیه ای اعلام کرد که یگان های نظامی این کشور شهرک بوگدانوفکا در جمهوری دونتسک را به طور کامل آزاد کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای روسی در این منطقه موقعیت خود را بهبود بخشیدند. نظامیان و شماری از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی دونتسک نیز هدف نیروهای روسی قرار گرفت.

کد خبر 6085795

دیگر خبرها

  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
  • سپاه در مقابله با «تهدیدات تروریستی و گروه‌های افراطی» در منطقه نقش مهمی دارد
  • سفارت ایران در لندن: اتهامات علیه سپاه فاقد اعتبار است