Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «وانگ ئی» وزیر خارجه چین در گفتگوی تلفنی با همتای اندونزیایی، گفت: دولت پکن به شیوه خود، به ایفای نقش سازنده در کاهش تنش ها، پیشبرد مذاکرات صلح و ممانعت از بروز فاجعه انسانی در اوکراین ادامه می دهد.

وی یادآوری کرد که پیشنیه بحران اوکراین ریشه در تشدید تضادها در باب مقوله امنیت اروپا و عدم حل آنها برای یک بازه زمانی طولانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانگ ئی افزود: برای رسیدن به ثبات پایدار، اتحادیه اروپا، ناتو و روسیه باید بر مبنای برابری با یکدیگر مذاکره کنند و نظام امنیتی متوازن، مؤثر و با دوامی را ایجاد کنند.

وی در نهایت هشدار داد که تحریم های یک جانبه فقط به پیچیده شدن اوضاع و تشدید اختلافات منجر می شود حال آنکه تعامل و مشاوره از سنت های دیپلماتیک و خردورزی سیاسی کشورهای اروپایی به شمار می رود و تاثیر آن اثبات شده است.

کد خبر 5447436 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: وانگ ئی چین اتحادیه اروپا روسیه ناتو اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا عربستان سعودی عراق رژیم صهیونیستی ولادیمیر پوتین مسکو ولودیمیر زلنسکی ایران کی یف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ دیمتیری پسکوف، سخنگوی کرملین در مورد اظهارات اخیر مکرون مبنی بر تلاش برای برقراری آتش بس در زمان برگزاری رقابت‌های المپیک گفت: ما در این مورد پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: اوکراین از چنین ترفند‌هایی برای زمان داشتن و تجهیز دوباره استفاده می‌کند و این یک قاعده است.   پاسخ دیمیتری پسیکوف در اینباره نشان می‌دهد فرانسه تلاش می‌کند با برقراری آتش بس در زمان المپیک با هماهنگی اوکراین این کشور را برای ادامه درگیری و تجهیز دوباره کمک کند.   رقابت‌های المپیک به میزبانی فرانسه از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست در پاریس برگزار می‌شود. ورزشکاران روسی که در مسابقات پذیرفته می‌شوند باید تعدادی از الزامات IOC را رعایت کنند تا واجد شرایط شرکت در مسابقات باشند.   روس‌ها فقط ۵۵ ورزشکار در این رقابت‌ها آن هم در رشته‌های انفرادی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • بسترسازی «شی» در مسیر نظم چینی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • موضع دو گانه ماکرون در قبال روسیه
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • فایننشال تایمز: برنامه اروپا برای تشدید تحریم‌ ایران
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • گروه ۷: به تلاش برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه ادامه می‌دهیم
  • زلنسکی: خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه هستیم