Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:55:50 GMT

چاه‌های کشاورزی شامل یارانه انرژی نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۷۸۳۴

چاه‌های کشاورزی شامل یارانه انرژی نمی‌شوند

محمد سلیمانی گفت: هزینه برق مصرفی بیش از قدرت مجاز در پروانه بهره برداری چاه‌های کشاورزی شامل یارانه انرژی نشده و با قیمت تامین برق محاسبه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان کفت: هزینه برق مصرفی بیش از  قدرت مجاز در پروانه بهره برداری چاه های کشاورزی شامل یارانه انرژی نشده و با قیمت تامین برق محاسبه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان با اشاره به هدفمند نمودن تعرفه های برق در راستای مدیریت مصرف از بهمن ماه سال جاری گفت: آیین نامه جدید تعرفه برق مشترکان  براساس بند «ی» تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، به تصویب هیأت وزیران رسیده و هدفش اصلاح الگوی مصرف پرمصرف هاست، در فرمول جدید مشترکان خوش مصرف و کم مصرف خانگی مشمول افزایش تعرفه برق نخواهند شد.

محمدسلیمانی گفت: هدف این مصوبه توزیع عادلانه یارانه انرژی برق برای ارائه برق پایدار و مطمئن به کلیه مشترکین است و امید می‌رود که تمام همشهریان گرامی با اهتمام و مدیریت این موضوع مصرف خود را در سقف الگو رعایت کنند. در حال حاضر ۳۰ درصد مشترکین خانگی بیش از الگوی مصرف ، مصرف برق دارند.

وی در خصوص تعرفه مشترکین برق چاههای کشاورزی  گفت: این مشترکین اگر بیش از قدرت قراردادی مندرج در پروانه بهره برداری خود از انرژی برق استفاده کنند به میزان تجاوز از قدرتی که دارند مشمول نرخ تامین برق به ازای هر کیلووات ساعت حدود ۳۰۷۵ ریال می‌شوند.  ضمن اینکه به این دسته از مشترکین  از طریق پیامک  اطلاع رسانی‌ و اخطار لازم انجام و ارسال شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یارانه انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان


غلامحسین تیموری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۴ هزار و ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

غلامحسین تیموری اظهار کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالاهای شامل برنج ، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما،گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.

وی کل ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را ۱۱۱۶ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی