Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر ورزش و جوانان گفت: درحالی که منشور المپیک می گوید ورزش عاری از سیاست است برخی از کشورها در رشته های ورزشی به تازگی در برابر ورزشکاران کشور روسیه موضع گرفتند.

 سید حمید سجادی روز سه شنبه در همایش جهاد اکبر و ویژه برنامه روز جوان در مشهد افزود: این در حالی است که وقتی وزشکار ما حاضر به شرکت در مسابقه با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس نمی شود در نهایت ما را تهدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی با وضع ضوابط و قوانینی که طرح می کنند قصد سلب توانمندی های دیگر کشورها را دارند، مثلا کمیته ای در رژیم صهیونیستی شکل گرفته که قصد دارد با جذب و به کارگیری ورزشکاران حتی از دیگر کشورها دیگر طوری برنامه ریزی کند تا زمینه رویارویی ورزشکاران ایرانی را با ورزشکاران دارای پرچم این رژیم فراهم کنند و حتی ورزشکاران یاد شده را در قرعه ورزشی مقابل ایران قرار دهند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی در گوشه و کنار دنیا برنامه می ریزند که چگونه عزت را از ورزشکاران جوان ایرانی بگیرند آنها می خواهند تغییری در رده بندی ارزشها برای جوانان اتفاق بیفتد تا اعتماد مردم از اداره کشور و مسوولان گرفته شود و جوانان هویت و نعمت های خود را فراموش کنند، آنها برای تحقیر کشور برنامه ریزی می‌کنند تا جوان ما ترجیح دهد جای دیگری به جز وطن خود را برای زندگی انتخاب کند.

سجادی در ادامه با اشاره به فعالیت های جهادی در کشور، افزود: با افتخار اعلام می کنیم، امروز نزدیک به ۴۰ هزار گروه جهادی در ایران فعالیت دارند و در قالب معاونت جوانان وزارت ورزش نیز چهار هزار سازمان مردم نهاد فعال و یا تقریبا نیمه فعال در حوزه جوانان وجود دارد.

وی ادامه داد: این تعداد سمن فعال در حوزه جوانان کم است و از آنان می خواهیم نیازهای جامعه را شناسایی کنند و با پیشنهاد تشکیل سازمان مردم نهاد برای رفع این مشکلات و نیازهای روز همگان را یاری کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تعداد، رویکرد و ماموریت سازمانهای مردم نهاد و حضور پررنگ تر از گذشته آنها را مطالبه می کنیم و به سوی جوانان دست یاری دراز کرده ایم.

 بازدید از مجموعه های ورزشی ثامن الائمه (ع) و امام رضا(ع) بخش دیگری از برنامه سفر یک روزه وزیر ورزش بود که از صبح انجام شد و دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از دیگر برنامه های سفر سجادی به مشهد است.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران

 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند.

به گزارش ایرنا، جوسپ بورل در نشست با خبرنگاران در لوگزامبورگ عنوان کرد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه گروه‌های نبابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.
کانال عصر ایران در تلگرام

وی گفت: «ما درباره گسترش تحریم‌ پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک‌ و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.» این مقام اروپایی ادامه داد که حوزه تحریم ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

گفتنی است که ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسئولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران گفت: ایران به اقدام غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه مقر دیپلماتیک خود در دمشق پاسخی مشروع و قانونی داد و اعلام کرد که از نطر ما عملیات خاتمه یافته است، اما اگر رژیم صهیونیستی اقدام دیگری کند پاسخ سخت‌تری خواهیم داد.

وی تصریح کرد: سیاست تحریم‌ شکسته خورده است، برای ما اذیت و آزارهایی دارد اما برای تحریم کننده هم هیچ منفعتی نخواهد داشت و نتایج این اقدامات را دیده‌اند. آن‌هایی که از تحریم‌های فلج کننده صحبت می‌کردند امروز از پیشرفت های ایران در حوزه‌های فناورانه حیرت کرده‌اند و باید از تجارب گذشته درس بگیرند.

tags # تحریم های آمریکا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت