Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:35:26 GMT

نیمار و پاری‌سن‌ژرمن قصد قطع همکاری ندارند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۶۰۱

نیمار و پاری‌سن‌ژرمن قصد قطع همکاری ندارند

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قصدی برای جدایی از این تیم ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن روز یکشنبه در حالی در هفته بیست‌وهشتم لوشامپیونه فرانسه موفق شد بوردوی قعرنشین را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد که در آن بازی جو حاکم بر ورزشگاه پارک‌دوپرنس بسیار ملتهب بود و هواداران PSG برخی بازیکنان تیم‌شان از جمله لیونل مسی، نیمار و واینالدوم را هو کردند و معتقد بودند که این بازیکنان در تقابل با رئال مادرید کم‌کاری کرده‌اند و دلیل اصلی حذف تیم‌شان از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این موج انتقادات بود که شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی نیمار و لئو مسی از جمع پاریسی‌ها در پایان فصل جاری مطرح شد، اما حالا «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه خبر می‌دهد که ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در پی «هو» شدنش در پارک‌دوپرنس به مدیران باشگاه درخواستی مبنی بر تمایلش برای جدایی از این تیم در پایان فصل جاری نداده‌ است.

با این حال گفته می‌شود نیمار از رفتاری که روز یکشنبه هواداران خشمگین پاری‌سن‌ژرمن با او و لیونل مسی در پارک دو پرنس داشته‌اند، عمیقاً ناراحت هستند. این ستاره برزیلی  پس از بازی یکشنبه پاری‌سن‌ژرمن با بوردو به شهر بارسلونا بازگشت تا کمی از فضای فعلی پاریس دور شود و یک روز مرخصی‌اش را به دور از پایتخت فرانسه بگذارند.

پیش‌بینی اکیپ از آینده امباپه بعد از «هو» شدن مسی و نیمار در پاری‌سن‌ژرمن

طبق ادعای «رادیو مونت‌کارلو»؛ نه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و نه نیمار قصدی برای قطع همکاری با یکدیگر ندارند و پیش از هرگونه تصمیم‌گیری در واکنش به شکست مقابل رئال مادرید، به زودی جلسه‌ای با یکدیگر خواهند داشت و با یکدیگر تبادل نظر خواهند کرد.

نیمار 30 ساله این فصل در 20 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن پنج گل، پنج پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار لیونل مسی رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)

گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد!‏
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم