Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول محمدعلی  شفیعی نیا روز سه شنبه افزود: متاسفانه هر ساله حوادث چهارشنبه سوری از روزها قبل از رسیدن چهارشنبه آخر سال شروع می‌شوند و معمولا تا روزهای ابتدایی سال جدید نیز ادامه دارند.

وی ادامه داد: طبق گزارش‌های وزارت بهداشت، میزان خسارات جانی و مالی منتسب به چهارشنبه سوری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و ضروری است والدین نظارت بیشتری بر رفتارهای جوانان، نوجوانان و کودکان خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت دزفول به خانواده ها توصیه کرد آئین های باستانی و بازی های محلی را جایگزین چهارشنبه سوری‌های خطرآفرین کنند و فرزندان را در اجرای برنامه‌های مربوط به چهارشنبه پایانی سال همراهی کنند.

وی از شهروندان خواست افراد سودجویی که اقدام به تهیه و توزیع مواد آتش زای خطرناک و غیرقانونی می‌کنند و افراد دارای رفتارهای پر خطر را به پلیس ۱۱۰ معرفی و وسایل بی خطر و استاندارد مورد نیاز را از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند.

 شفیعی نیا از شهروندان خواست با پرهیز از ایجاد هرگونه مزاحمت از قبیل ایجاد صداهای مهیب و آزاردهنده مراقب سلامت بیماران و سالمندان باشند.
رئیس مرکز بهداشت دزفول همچنین از برگزاری مانور مشترک خودرویی پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و ترافیکی در دزفول خبر داد وگفت: این مانور با مشارکت مرکز بهداشت، پلیس راهور، فوریت های پزشکی، هلال احمر، آتش نشانی و بسیج مقاومت شهرستان دزفول برگزار شد.
وی هدف از انجام این مانور را  حساس کردن خانواده ها برای  پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و همچنین پیشگیری از حوادث ترافیکی در ایام نوروز اعلام کرد.
 رئیس مرکز بهداشت دزفول افزود: به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار، ضروری است خانواده ها در روزهای پایانی سال مراقب رفتارهای کودکان، نوجوانان و جوانان خود باشند.

برچسب‌ها چهارشنبه سوری دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارشنبه سوری دزفول خوزستان چهارشنبه سوری دزفول خوزستان بهداشت و سلامت مرکز بهداشت دزفول پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل بوده است اما هفته گذشته با لایک کردن توییتی که انتقاد از اریک تن‌هاخ بود بار دیگر جنجال آفرین شد و هیاهوی بسیاری را ایجاد کرد.

این موضوع با واکنش تند بسیاری از هواداران شیاطین سرخ روبرو شد که معتقد بودند بازیکنان این تیم نباید به صورت علنی از سرمربی انتقاد کنند و باشگاه یونایتد هم اعلام کرد که این بازیکن از سرمربی این تیم به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرده است.

با این حال گفتگو درباره این اتفاق و فرهنگی که بین بازیکنان رواج پیدا کرده همچنان ادامه دارد و فردیناند در پادکستش در این باره گفت:« من حتی از صحبت کردن درباره این موضوع هم نفرت دارم اما شما دیدید که گارناچو چند روز قبل توییت عجیبی را لایک کرد.

این رفتار کاملا نادرست و بی‌احترامی است و نباید به صورت علنی انجام شود، حتی اگر او با تصمیمات تن‌هاخ موافق نیست. معمولاً فرهنگ موجود در باشگاه باید به بازیکنان جوان یاد دهد که تصمیمات درستی بگیرند.

حتی زمانی که او تصمیم نادرستی می‌گیرد باید یک نفر در رختکن به او تذکر بدهد و بگوید اگر مشکلی با مربی دارد به صورت رودررو با خودش صحبت کند و دست از انجام چنین کارهایی بردارد. در غیر این صورت، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • مراقب نیش ها باشید!
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی