Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم ام‌باپه برای پیوستن به رئال مادرید، به این راحتی‌ها تغییر پیدا نمی‌کند

به نظر نمی‌رسد تلاش هواداران پاری سن ژرمن با هو کردن لیونل مسی و تشویق کیلیان ام‌باپه، تاثیری روی نظر و تصمیم این بازیکن برای پیوستن به رئال مادرید گذاشته باشد.

هو شدن مسی و نیمار در مقابل تشویق ام باپه؛ اولین واکنش هواداران پاری سن ژرمن بعد از شکست مقابل رئال مادرید / فیلم

طرفداری | در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل بوردو در هفته بیست و هشتم لیگ 1، هواداران پاری سن ژرمن که از حذف این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید خشمگین بودند، لیونل مسی و نیمار را هو کردند و در عین حال کیلیان ام‌باپه را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حال به نقل از اکیپ، احتمالا این عمل هواداران تلاشی از سوی آن‌ها برای تغییر دادن نظر ام‌باپه در راستای پیوستنش به رئال مادرید بود. در حالی که لیونل مسی و نیمار مدام هو می‌شدند و ام‌باپه با هر لمس توپ تشویق می‌شد، هیچ قدردانی از سوی ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن برای این عمل هوادارن و اولترا‌ها وجود ندارد. ظاهرا این عمل هوادارن برای تغییر نظر ام‌باپه، کاملا بی فایده بوده است.

بیشتر بخوانید: ام باپه در پاریس، لئوناردو زیر گیوتین / بنر جنجالی هواداران پاری سن ژرمن | طرفداری

 

اخبار داغ 

مدارک جدید گل گهر برای بازیکن گابنی/ اعاده دادرسی قبول شد! تماشای دربی با قیمت های نجومی کریستیانو رونالدو پس از 12 سال، فصل را بدون جام به پایان می برد طولانی‌ترین برهه دوری از جام برای منچستریونایتد طی 40 سال/ نکته آماری 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران پاری سن ژرمن رئال مادرید ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی، اعتماد به نفس زیادی در لیگ قهرمانان دارد.

طرفداری | رئال مادرید امروز در کمپ تمرینی خود یک مهمان ویژه داشت. الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا.

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس امروز در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین رئال مادرید باشد. دل پیرو در مصاحبه‌ای به تمجید از رئال مادرید، سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی و ستاره جوان این تیم، جود بلینگام پرداخته و شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانسته است.

تشویق در استادیوم برنابئو

تشویقی که هواداران رئال مادرید در برنابئو به من هدیه دادند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است. واقعاً شگفت‌انگیز بود.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی فردی بسیار باهوش است، به بازیکنان و کادر فنی گوش فرا می‌دهد. بهترین ویژگی کارلتو این است که او در محیط کاری ایده آل برای کسب پیروزی های متعدد، روابطی صمیمی ایجاد می‌کند.

جود بلینگام

بزرگترین ویژگی بلینگام، علاوه بر کیفیت فیزیکی، فنی و گلزنی، شخصیت اوست که در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی می کند و بازی کردن با این شخصیت و کنترل احساسات باورنکردنی است. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بالای او داشته است.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی اعتماد به نفس زیادی دارد و همچنین سابقه بسیار درخشانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس