Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین از البرز؛ «مصطفی سعیدی» شهردار، جواد چپردار رئیس و عمار ایزدیار رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر، علی احمدی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و احمدعلی هراتی نماینده ویژه استاندار البرز از جمله مسئولانی بودند که شامگاه امروز سه شنبه مورخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، در جریان آمار حوادث و عملیات های مرتبط با چهارشنبه سوری قرار گرفتند و به نیروها و فرماندهان حاضر در میدان خدا قوت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جمشیدی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج بزرگ طی این دیدارها ضمن ارائه گزارشی از تعداد ماشین آلات و نیروهای بکارگیری شده جهت آماده باش چهارشنبه سوری، گفت: یکصد دستگاه ماشین آلات آتش نشانی به همراه ۳۳۰ نیروی زبده امدادی و عملیاتی برای مقابله با خطرات و حوادث احتمالی چهارشنبه‌ سوری در حالت آماده باش قرار گرفته اند و آتش‌نشانان ما علاوه بر پوشش حوزه کرج، آماده همکاری با شهرهای اقماری در مواقع لزوم نیز هستند.

وی افزود: از عصر امروز تاکنون چندین فقره حوادث مرتبط با حریق و انفجار به ستاد فرماندهی ۱۲۵ گزارش گردیده که نیروها از نزدیک ترین ایستگاه ها به محل اعزام شده اند و الحمدلله تا این لحظه مشکل خاص یا حادثه با ابعاد بزرگی حادث نگردیده است و آماده باش نیروها تا صبح فردا ادامه خواهد داشت.

مصطفی سعیدی شهردار کرج نیز ضمن خداقوت گویی به آتش نشانان و فرماندهان عملیاتی، اظهار داشت: امیدواریم جوانان و نوجوانان عزیز با اجتناب از اقدامات پُرخطر و حادثه ساز و پرهیز از مسدود سازی معابر و پیاده روها و اماکن عمومی، چهارشنبه سوری را با شادی پشت سر بگذارند و مراعات سالمندان و بیمارانی که در خانه مشغول استراحت هستند را نیز نمایند.

وی افزود: آتش نشانان قشری فداکار و ایثارگر هستند که همزمان با دور شدن افراد از محل حادثه، آنها برای نجات جان همنوعان به قلبِ خطر و حادثه می زنند و برای پاسداشت شجاعت این عزیزان باید به نکات ایمنی پایبند باشیم و با اقدامات حادثه آفرین و ماجراجویی های بی حاصل، برای آنها و البته خودمان زحمت و دردسر ایجاد نکنیم.

چهارشنبه سوری کرج با ۴۱ حادثه سپری شد

در خبر تکمیلی، جمشیدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج از وقوع 41 حادثه (شامل: 4 فقره حریق واحد مسکونی، ۱ واحد تجاری، ۲ دستگاه خودرو، ۲۵ اصله درخت، ۵ محل دپوی ضایعات و ۱ باب باغ) تا ساعت 23 سه شنبه شب با یک مصدوم خبر داد و افزود: انفجار مواد محترقه، حریق ترانس برق و واژگونی خودرو نیز از دیگر حوادث امشب بود که ۱۵۸ نیرو به همراه ۵۶ دستگاه خودروی امدادی به محل حوادث مذکور اعزام شدند.

کد خبر 1613102

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین؛ این به ظاهر حمله ادعایی صهیونیست ها از فرط مسخره بودن، سوژه کابران فضای مجازی شده است.

کد خبر 845495 برچسب‌ها خبر مهم اسرائیل استان اصفهان

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن