Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان در احکامی جداگانه «رضا رضایی فاضل» را به سمت سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان و «افشین حیاتی» را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان لالی منصوب.

در پی این انتصاب از زحمات «محمد پاکدل» فرماندار سابق مسجدسلیمان و «گودرز ترکی زاده» فرماندار سابق شهرستان لالی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان قدردانی و فرمانداران جدید معارفه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان نیز با صدور حکمی «شهروز صالحی» را به عنوان مشاور استاندار در امور مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

کد خبر 5448939

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان انتصاب مقامات حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی گرگان عکس استانها اردوهای راهیان نور مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد.

در حکم مهرداد بذرپاش خطاب به رضایی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس منصوب می‌نمایم.

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه‌های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکار‌های نوآورانه فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح‌های پیشران پیشرفت در حوزه‌های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری هدایت و حمایت، معاونین سازمان‌ها و شرکت‌های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت‌های کاری شما می‌باشد. 

امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد مصوب بالادستی، سیاست‌های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه‌های اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهاد‌های انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم معتمدین و تشکل‌های نخبگانی به ویژه زنان و جوانان در قالب‌های هیأت‌های اندیشه‌ورز و تشکیل و شبکه‌سازی هسته‌های پیشرفت استان فارس نسبت به شکوفایی قابلیت‌های طبیعی انسانی دانشی و قومی فرهنگی اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، به‌کارگیری رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی، زمینه‌ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.

پیش از این محمودرضا طالبان به مدت دو سال مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی فارس را برعهده داشت.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد