Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:51:02 GMT

دستگیری جاعلان سند 30 میلیاردی در قم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۲۵۲۱

دستگیری جاعلان سند 30 میلیاردی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی" اظهارداشت: در راستای پیشگیری از جرم مشخص شد یک متصدی مشاور املاک با همدستی 2 تن دیگر از طریق جعل اسناد شامل وکالت فروش و مبایعه نامه یک منزل مسکونی به متراژ 210 متر مربع را به ارزش 30 میلیارد ریال به فرد دیگری فروخته اند، بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متهمان به دلیل اطلاع از عدم حضور مالک اصلی منزل در کشور اقدام به جعل سند کرده بودند، افزود: در ادامه افراد مذکور شناسایی، دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: شهروندان قبل از انجام معامله، مالک واقعی و رسمی ملک را از طریق دفتر اسناد رسمی و اداره ثبت اسناد و املاک مشخص ضمن مذاکره حضوری با روئیت اسناد هویتی مالک از انتقال ملک اطمینان پیدا کرده و اسناد مالکیت ایادی سابق به ترتیب تا مالک اولیه در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان قم پلیس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

 سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می کنند، افزود: ماموران بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه برای پلیس جا و مکان مهم نیست و تنها چیزی که مهم است، امنیت و آرامش مردم و تلاش برای مقابله با مجرمان است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • صدور سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی استان بوشهر
  • افتتاح مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت