Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدریکو والورده هرگز پیراهن بارسلونا را به تن نخواهد کرد.

فدریکو والورده در سال 2016 از پنارول راهی رئال مادرید شد. بعد از یک فصل حضور در رئال مادرید کاستیا و یک سال حضور قرضی در دپورتیوو لاکرونیا او به تیم اصلی برگشت و به یک مهره تأثیر گذار در ترکیب تیم تبدیل شد.

طرفداری | حالا هافبک 23 ساله اروگوئه ای مادریدی ها در مصاحبه با El Larguero می گوید:

رئال مادرید خاص است، آنها زندگی من را عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پنارول آمدم، اما از روزی که رسیدم می دانستم پیراهن بهترین تیم دنیا را به تن دارم. این فشار و مسئولیت عظیمی است اما از آن لذت می برم. از روی احترام به رئال مادرید، و به خاطر ارزش هایی که به من دادند، برای بارسلونا بازی نخواهم کرد. به خاطر احترام به نشانی که با آن زندگی می کنم، به من زندگی می بخشد، و عشقی که از آن می گیرم.

کیلیان ام باپه

من به عنوان رقیب با او روبرو شده ام و برای من او بازیکن بزرگی است. او بازیکنی تماشایی است. او در عین جوانی، نشانه هایی از یک بازیکن با تجربه دارد و گویا بسیار مسن است. ویژگی های منحصر به فردی دارد. او بازیکنی فوق العاده و حریفی غیر قابل تحمل است. بازی مقابل پاری سن ژرمن منحصر به فرد بود. من صد ها بازی بزرگ انجام نداده ام، اما در تعدادی از بازی های مهم حضور داشته ام، اما در دیداری مثل بازی با پاری سن ژرمن، حتی دو بار هم بازی نکرده ام. این نوع بازی ها یک عمر در خاطرتان می مانند، دفاع از نشان این باشگاه، کسب پیروزی و صعود به خاطر این هواداران، یک روز تاریخی برای من رقم زد.

 تونی کروس و مودریچ

من از بازی در کنار مودریچ و کروس لذت می برم. دوست دارم کمی نقش بیشتری داشته باشم، اما آنها همیشه بیشتر و بهتر بازی می کنند. از مودریچ، بهترین چیزی که یاد گرفته ام، میل همیشگی به کسب پیروزی است. تمایلی که در هر مسابقه، چه در لالیگا، چه لیگ قهرمانان اروپا و چه در کوپا دل ری، می خواهد بازی کند و پیروز شود. او همیشه جاه طلبی خود را دارد.

از کروس آرامش ذهنی را یاد گرفته ام که در هر مسابقه دارد. او کاملاً یک آلمانی است. همچنین کاسمیرو هم جدی و جنگنده است. او من را یاد دوران حضور در آمریکای جنوبی می اندازد که عادت داشتیم برای هر توپ بجنگیم و بجنگیم، گویی که آخرین توپ است. برای ما فوتبال و هرچیزی، آخرین چیز است.

زین الدین زیدان

هر روز سعی می کنم نهایت تلاشم را به کار بگیرم. از وقتی به رئال مادرید آمده ام خیلی پیشرفت کرده ام و بالغ تر شده ام، نه فقط به عنوان بازیکن، بلکه به عنوان یک انسان در خیلی جنبه ها که درون زمین قابل مشاهده نیستند: نحوه استراحت، تغذیه و فعالیت های ذهنی.

چیزهای زیادی هستند که باعث رشد من به عنوان یک فوتبالیست شده اند. بهترین فرم من زیر نظر زیدان بود، که یک دوره بدون هیچ مصدومیتی بازی کردم و در آن زمان تیم هم به من احتیاج داشت.

اخبار داغ 

مازیار زارع: تا دقیقه 90 به یزدانی و مرادمند قول داده بودند آنها را در استقلال حفظ می‌کنند حشمت مهاجرانی در بیمارستان بستری شد! + عکس حمله یورگن کلوپ به رکورد بیل شنکلی مقابل آرسنال؛ توپچی ها، حریف محبوب فیرمینو پاتریس اورا: با این ترکیب بی‌کیفیت یوونتوس، الگری معجزه کرده است! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس