Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@23:40:07 GMT

رژیم آل سعود آبروی اسلام را برده است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۰۲۹۷

رژیم آل سعود آبروی اسلام را برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه  اراک ضمن تبریک عید نیمه شعبان و روز جهانی مستضعفان اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) حافظان این آب و خاک هستند، شاید در این دنیا گمنام باشند ولی در پیشگاه امام زمان(عج) گمنام نیستند.

وی تصریح کرد: رژیم سعودی در جنایتی بزرگ دست به اعدام ۸۱ نفر از مردم عربستان زد که در این بین حدود ۴۰ نفر از جوانان شیعه مظلوم قطیف و دیگر نقاط عربستان بودند که سکوت کشورها در برابر این جنایت نابخشودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک بیان داشت:  اگر یک دو تابعیتی در ایران زندانی شود فریاد مجامع حقوق بشری گوش فلک را کر می‌کند، اما جای تعجب است که چرا این مجامع در برابر این اعدام‌ها سکوت کردند، رژیم آل سعود هم پیمان آمریکا و دشمن اسلام بوده و با این اقدامات جنایتکارانه آبروی اسلام را برده است.

دری نجف آبادی با اشاره به لزوم دستگیری از نیازمندان در آستانه سال جدید گفت: همه موظف به کمک به تولید هستیم، تولید ملی وظیفه همه است و با رونق تولید است که می‌توان چرخ‌های اقتصاد را به چرخش درآورد.

وی تصریح کرد: افزایش تولید ناخالص ملی با باز کردن گره‌های تولید و کاهش فساد محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم تبیین آرمان‌های اسلام و قرآن برای اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان در امر جهاد تبیین تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اراك اعدام اعدام عربستان مذاكرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد

مرجع تقلید شیعیان گفت: باید در کار، مبانی همه ما اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی بویژه فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛ آیت الله حسینی بوشهری ضمن تجلیل از شخصیت اخلاقی و انقلابی  و عملکرد با تدبیر و درایت و به‌دور از هیاهوی آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه، ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود 60 ساله است و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده‌ است؛ شخصیت و هسته نخست این تشکیلات افرادی در سطح بالا بوده که هر کدام‌شان در حوزه، رکنی بودند.

وی افزود: باید در کارها  مبانی همه ما  اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی، بویژه فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد، ارتباط با اساتید و طلاب که شورای عالی انجام می‌دهد و من در جریان چند جلسه آن هستم، بسیار موثر است که باید انشاءالله مستمر باشد. 

 مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: عده‌ای متأسفانه مغرضانه قضاوت می‌کنند، اما همه این مدلی نیستند، اگر مطلبی هم باشد، باید در فضای احترام و حفظ جایگاه مطرح شود، نه اینکه در فضای مجازی دست به تضعیف و تخریب بزنند و اغراض شخصی را نسبت به شخص خاصی دنبال کنند.

 وی عنوان کرد: اگر برای خدا کار شود و هدف برای رضایت خدا باشد، نباید کسی را که در حال خدمت در یک مجموعه ای است تخریب کرد بلکه همه باید کمک کنند و نباید در حوزه اختلاف باشد ما همه دنبال یک هدف هستیم و آن هم سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و حفظ مبانی انقلاب و اصولی که امام راحل تبیین کردند نه اینکه جناحی و حزبی عمل شود.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: دولت‌ها و افراد می‌آیند و می‌روند، ما با حفظ استقلال حوزه از نظام  که فرزند حوزه است و ولایت فقیه که امام عزیز آن را به عرصه زندگی آورد و رهبری هم با قدرت و حکمت امروز در حال اداره است، حمایت می‌کنیم و هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم و در این مسیر که‌ مربوط به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است تعارف نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: من از افراد و طرق مختلف مسائل حوزه را دنبال می‌کنم امروز، البته در حوزه کاستی‌هایی وجود دارد که باید حل شود، ولی درمجموع عملکرد جنابعالی در سمت رئیس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه را در مجوعه وظایف تعریف شده،  موفق می‌دانم و برای شما دعا می‌کنم، انشاءالله با هم فکری مشکلات حل شود، همانطور که تأکید کردم شما را فردی متدین و انقلابی می‌دانم و تقویت شما را لازم می‌دانم. البته باید توجه داشت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با وجود پیوستگی، ولی هر یک وظایف دارند که عده‌ای وظایف را با هم مخلوط می‌کنند. 

وی گفت: من امیدوارم همه با هم در یک فضای دینی  و دوستانه مشکلات را حل کنیم و از انتقاد سازنده و پیشنهاد قابل اجرا استقبال کنیم و خدای نکرده اختلافی نباشد و حوزه به‌عنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد و احیانا به غرض ورزی‌های شخصی و حزبی  و گروهی توجه نشود، طبق همان اصول که عرض شد عمل شود و نوکری و سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را همه افتخار بدانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا روز ارتش؟
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • اسرائیل با کندن چاله و تلنبار خاک بر آبروی رفته اش سرپوش می گذارد + عکس
  • ایران مقتدر، آبروی جهان اسلام
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • اتمام حجت امام با هویدا
  • معنای استراتژیک تحول
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام