Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خیرالدین گفت: طرح اشتغال دانش بنیان در معاونت علمی و فناوری وزارت علوم مطرح شده و به تصویب خواهد رسید.

بر اساس این طرح دانشجویان به مدت ۶ ماه در واحد‌های فناور فعالیت خواهند کرد که به دانشجویان کارشناسی مبلغ یک میلیون تومان، به ارشد ۲ میلیون تومان و دکتری ۳ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

معاون فناوری و نوآوری بیان کرد: پارک‌های علم و فناوری میزبان دانشجویان خواهند بود و دانشگاه‌ها می‌توانند دانشجویان را همزمان با تحصیل در این مراکز جهت اشتغال بفرستند تا فعالیت فناوری انجام دهند و در آینده راحت‌تر جذب بازار کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت علوم بحث پسا دکتری فناوری برای فارغ التحصیلان دکتری را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند کار‌های فناورانه انجام دهند.

او افزود: امریه پسا دکتری به دانشجویان آقا که دکتری گرفته اند و می‌خواهند به سربازی بروند داده خواهد شد و آن‌ها می‌توانند به مدت ۲ سال در پارک‌های علم و فناوری فعالیت داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم پارک های علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: این اداره‌کل پس از دریافت محوز‌های لازم از سوی فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی در نظر دارد، به منظور استفاده از توان و دانش نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ۱۰ سرباز امریه را جذب کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: داشتن دفترچه اعزام، دارا بودن مدرک تحصیلی فقط کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های معماری، عمران، تاریخ، باستان‌شناسی، صنایع‌دستی، مرمت و احیای بنا‌های تاریخی، موزه‌داری، مدیریت جهانگردی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حقوق، جغرافیا و مترجمی زبان؛ نداشتن اضافه خدمت دفترچه‌ای و نداشتن کسر از خدمت بیش از سه ماه و بومی استان قم از شرایط جذب سربازان امریه در این اداره‌کل است.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان وظیفه برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند در قم با شماره تلفن ۳۷۲۱۲۳۳۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ و یا ۰۹۰۵۹۸۴۷۱۵۳ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن