Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 60 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدامین نکوئی نژاد سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این تصادف  حوالی ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه امروز در محدوده پل تلگاه رخ داد.

وی افزود: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از کریک ، سرتنگ پاتاوه و شهرک صنعتی یاسوج و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که در پلیس راه یاسوج اصفهان مستقر بود به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین یک اکیپ هلال احمر از پایگاه شهید ازراش سرتنگ دنا اعزام شدند.

نکوئی نژاد ابراز کرد: متاسفانه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند.

وی ادامه داد: همچنین چهار نفر دیگر مصدوم شدند که توسط اکیپ های امدادی به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

کد خبر 665610 برچسب‌ها خبر مهم استان کهگیلویه حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم استان کهگیلویه حوادث ایران تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از مرگ یک خانم در کوه‌های بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد محمدامین نیکویی نژاد، شامگاه _پنجشنبه، نهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۴۳ روز نهم فروردین گزارش تلفنی مبنی بر سقوط خانم جوانی از کوه‌های منطقه «ماه پرویز» شهرستان بویراحمد به واحد ارتباطات اورژانس استان اعلام شد.

وی افزود: به محض وصول این خبر بلافاصله نزدیک‌ترین آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پس از رسیدن به مصدوم و معاینه کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد مصدوم فاقد علائم حیاتی بوده و فوت کرده‌است.

کد خبر 740048

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در آرامستان یاسوج
  • سقوط مرگبار یک خانم از کوه در شهرستان بویراحمد
  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • خسارت سیلاب به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال برآورد است