Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:10:45 GMT

هشدار شرکت گاز به شهروندان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۲۳۷

هشدار شرکت گاز به شهروندان

عیسی جمال نیکویی در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی در تعطیلات نوروز، از مردم خواست با رعایت ایمنی امنیت و آسایش را برای خانواده‌های خود تأمین کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز گیلان، مشترکان از بخار‌های بدون دودکش در محیط خانه به هیچ وجه استفاده نکنند و در صورت مشاهده هرگونه نشتی و استشمام بوی گاز با آرامش پنجره‌ها را باز و شیر اصلی گاز را بسته و با شماره ۱۹۴ امداد شرکت گاز تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکان از قرار دادن لوله بخاری در ظروف آب بشدت خود داری کنید و چنانچه قصد مسافرت دارند باید شیر اصلی گاز را ببندند.

سرد بودن دودکش بخاری نشانه درست کارنکردن بخاری است و شهروندان باید از باز بودن مسیر دودکش‌ها مطمئن شوند واستفاده از شیلنگ با طول بیش از ۱۲۰ سانتیمتر برای وسایل گاز سوز، خطرناک و ممنوع است.

پست‌های امداد شرکت گاز با شماره ۱۹۴ در سراسر استان ۲۴ ساعته برای پاسخگویی مشترکان و مسافران است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز تعطیلات نوروز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطعی گاز در ارومیه
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • قطع گاز در رشت و خمام