Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:34:47 GMT

جبهه پایداری: مرحوم ری‌شهری منشاء خدمات بسیار بود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۸۶۴

جبهه پایداری: مرحوم ری‌شهری منشاء خدمات بسیار بود

جبهه پایداری در پی درگذشت حجت‌الاسلام محمد محمد محمدی ری شهری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«ارتحال عالم وارسته و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضرت آیت‌الله محمد محمدی ری شهری رحمت الله علیه و اعلی الله مقامه موجب تأسف و تألم گردید.

آیت الله محمدی ری شهری دارای‌ مواقف‌ افتخار آمیز در طول‌ سالیان‌ گوناگون بوده و در سال‌های انقلاب نیز در صف اول مبارزات قرار داشت و از سوی ساواک دستگیر و تبعید شده بود و پس از انقلاب هم در مسئولیت‌هایی چون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، تصدی وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور و برخی مسئولیت‌های دیگر از جمله تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و تأسیس و مدیریت دانشگاه قرآن و حدیث خدمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از برکات این عالم بزرگ سال ها تدریس و تحقیق آثار حدیثی و انتشار کتاب شریف میزان الحکمه و صدها جلد دانشنامه حدیثی از جمله سوابق علمی ایشان بشمار می رود.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ارتحال این عالم بزرگ را به محضر امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه علما، فضلا، اساتید، طلاب و روحانیون و خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جبهه پايداري پيام تسليت آیت الله ری شهری ری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، عصر امروز و در آستانه ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آئین تعویض پرچم گنبد منور آن حضرت با حضور زائران عزادارش برگزار شد.

این مراسم باشکوه از ساعت 18 در صحن اصلی با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مرثیه سرایی کربلایی امین مقدم، پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تعویض و پرچم سیاه برافراشته شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان