Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز قرارداد «جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان این صندوق» از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذمحمود مرتضایی‌فرد اظهار کرد: قرارداد جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یا همان بیمه تکمیلی سابق از اول فروردین ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «زمان ثبت‌نام یا حذف و اضافه نفرات تحت پوشش برای این خدمت از اول فرودین ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به مدت سه ماه تعیین شده است، افزود: متقاضیان دریافت این خدمت می‌توانند صرفاً از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir (بخش خدمات بیمه‌ای) و بدون مراجعه حضوری و فقط از طریق «رایانه» اقدام به ثبت‌نام یا حذف و اضافه نفرات جدید کنند.در این طرح ثبت تقاضای بازنشستگان از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست.   مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری سهم سرانه هر نفر را در قرارداد سال جدید ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در قرارداد سال ۱۴۰۱ سقف پوشش خدمات جبران هزینه خسارت درمان نسبت به قرارداد قبلی نیز ۳۰ درصد بیشتر شده است.   وی اضافه کرد: قرارداد جدید در قالب پرداخت هزینه خسارت‌های درمانی است و شرکت طرف قرارداد صرفاً وظیفه محاسبه و تعیین مبلغ هزینه خسارت را برعهده دارد و صندوق بازنشستگی کشوری از محل سودآوری شرکت‌ها و سهم بازنشستگان، نسبت به پرداخت هزینه خسارت اقدام خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه مرحله آخر ثبت‌نام متقاضیان یا ثبت درخواست انصراف و حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت «نشانی محل سکونت فرد دارای دفترکل بازنشستگی» است، بنابراین فرد متقاضی باید نشانی و شماره تلفن همراه را به درستی و با دقت ثبت یا اصلاح کند.   مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان با بیان اینکه «جزئیات طرح در صفحه مربوط به ثبت‌نام و حذف و اضافه به طور کامل درج شده و متقاضیان باید متن مربوطه را به دقت مطالعه کنند» اعلام کرد: شماره تماس‌های ۲۵۰۰ (مرکز پاسخگویی صبا) و ۷۵۰۱۳ (آتیه سازان حافظ) با پیش شماره ۰۲۱ آماده پاسخگویی در خصوص قرارداد جدید هستند.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری جبران هزینه هزینه خسارت حذف و اضافه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

میرهاشم موسوی اظهار داشت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تامین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان تامین‌اجتماعی و دیوان عدالت اداری در نشستی مشترک به بررسی دلایل و بستر‌های شکل‌گیری دعاوی مربوط به این سازمان در دیوان عدالت اداری پرداخته و بر ضرورت اصلاح برخی قوانین و مقررات از جمله در زمینه مشاغل سخت و زیان‌آور تأکید کردند.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در این جلسه با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان به‌جهت پیشگیری از طرح دعاوی گفت: اخیرا با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روز‌های اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه موضوع اصلی که معمولا در شکایات طرح می‌شود؛ از طریق پیامک به اطلاع بیمه‌شدگان می‌رسانیم. این فرایند در حال تعمیم به عموم بیمه‌شدگان کشور بوده و ان‌شاءالله تا پایان اردیبهشت‌ماه به طور کامل اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی