Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایتالیا سومین تیم پرافتخار تاریخ جام جهانی، برای دومین دوره متوالی در مرحله مقدماتی حذف شد و از راهیابی به دور نهایی مسابقات باز ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، امشب حسرت فوتبال دوستان بی‌شمار کشور چکمه‌ای برای حضور در جام جهانی حداقل ۱۲ساله شد چرا که بعداز حذف در مقدماتی جام ۲۰۱۸ روسیه، آتزوری در قطر ۲۰۲۲ هم غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیای بزرگ امشب در همان نخستین بازی پلی‌آف در خانه مغلوب مقدونیه شمالی شد!!

 

 در آغاز بازی‌های پلی‌‌آف انتخابی جام جهانی 2022 برای مشخص شدن برندگان سه سهمیه باقیمانده اروپا در قطر، امروز (پنجشنبه) از 15 دقیقه بامداد به وقت تهران چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های ملی فوتبال پرتغال، ولز و مقدونیه شمالی به دور بعدی (مرحله نیمه نهایی) راه یافتند.

مهمترین اتفاق این بازی‌ها حذف ناباورانه تیم ملی ایتالیا با قبول شکست یک بر صفر خانگی برابر تیم ملی مقدونیه شمالی در مسیر C این رقابت‌ها بود. ایتالیایی‌ که جام جهانی 2018 روسیه را هم در پلی‌آف با قبول شکست برابر سوئد از دست داده بود، در سناریویی مشابه، این بار هم در خانه و پیش چشم هوادارانش سرافکنده میدان را ترک کرد.

فرصت‌سوزی‌های شاگردان روبرتو مانچینی در ورزشگاه رنزو باربرای شهر پالرمو آنقدر ادامه پیدا کرد تا مقدونیه سرانجام در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط الکساندر ترایکوفسکی به گل رسید.

به این ترتیب قهرمان یورو 2020 کمتر از یک سال پس از فتح اروپا، دوباره از حضور در جام جهانی باز ماند اتفاقی که در تاریخ تیم ملی این کشور بی‌سابقه بوده است. مقدونیه هم راهی نیمه نهایی پلی‌آف شد جایی که باید با تیم ملی پرتغال در شهر پورتوی این کشور روبه‌رو شود.

تیم ملی پرتغال هم در ورزشگاه دراگائوی شهر پورتو با نتیجه 3 بر یک ترکیه را شکست و به رؤیای این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 پایان داد. اوتاویو بازیکن تیم پورتو در دقیقه 15، دیوگو ژوتا در دقیقه 42 و ماتئوس نونس در دقیقه 4+90 گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند و بوراک ایلماز در دقیقه 65 تنها گل ترکیه را زد.

در مسیر A هم تیم ملی ولز در ورزشگاه شهر کاردیف میزبان تیم اتریش بود و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. هر دو گل استثنایی این بازی را گرت بیل ستاره مغضوب و نیمکت‌نشین رئال مادرید در دقایق 25 و 51 به ثمر رساند تا بار دیگر برای مادریدی ها خط و نشان بکشد.

اتریش هم در دقیقه 64 توسط مارسل سابیتزر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. به این ترتیب ولز راهی مرحله نیمه نهایی شد و باید منتظر برنده بازی تیم‌های ملی اسکاتلند و اوکراین بماند که به دلیل شرایط خاص اوکراینی‌ها و وقوع جنگ در این کشور به زمان دیگری موکول شده است.

همچنین در مسیر B سوئد در ورزشگاه فرندز آره‌نای شهر استکهلم میزبان جمهوری چک بود که این بازی پس از تساوی بدون گل در وقت‌های معمول به وقت‌های اضافه رفت. سوئد در وقت های اضافه با گل دقیقه ۱۱۰ کواسن به پیروزی رسید و از این مرحله به سلامت عبور کرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری مقدماتی جام جهانی حذف ایتالیا مقدونیه شمالی پرتغال پلی آف مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری قیمت گوشی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

دیگر خبرها

  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان