Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@05:33:18 GMT

رسوب ۹۸۱ خودروی خارجی وارداتی در بندر بوشهر

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۳۸۶۰

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به رسوب ۹۸۱ خودرو خارجی وارداتی در بندر بوشهر گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه، پرونده این خودروها در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال رسیدگی است و تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش تسنیم، عبدالمجید اجتهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف کالاها در انبارهای اموال تملیکی اظهار داشت: براساس دستور رئیس جمهور و تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در این هفته موجودی کالاها در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این لیست که تهیه می‌شود وضعیت کالاهای متروکه و قاچاق مشخص می‌شود، تصریح کرد: تا پایان فروردین با مشخص شدن وضعیت موجودی کالاها در انبارهای متروکه، این انبارها برای فعالیت واردات و صادرات در اختیار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه باتأکید رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه هم‌افزایی و همگرایی ملی در خصوص تعیین تکلیف کالاها در سازمان اموال تملیکی شکل گرفته است گفت: تا پیش از عید نوروز 54 درصد از انبارهای این سازمان از کالاها تخلیه و در برخی از استان‌ها تجمیع انبار صورت گرفته است.

اجتهادی با اشاره به رسوب 981 خودرو خارجی وارداتی در بندر بوشهر تصریح کرد: مشکل این خودروها مربوط به چند سال گذشته است که برای بنادر و دریانوردی، گمرک و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشکلاتی به‌وجود آورده است.

وی اضافه کرد: با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه، پرونده خودروهای رسوبی بوشهر، در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال رسیدگی است و تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور بیان کرد: با صدور رأی قطعی برای کالاها ، باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

اجتهادی ابراز امیدواری کرد تا ماه خرداد موجودی کالاها در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر به حداقل برسد .

وی همچنین در مورد مزایده‌های فروش هم گفت: مزایده کالا با راه‌های بهتر و با شفاف‌سازی، به‌صورت حراج الکترونیک و از طریق بورس کالا امسال دنبال می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار پرونده در سازمان اموال تملیکی بوشهر تعیین تکلیف و از حجم کالاهای رسوبی کاهش یافت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کالاها در انبارهای تعیین تکلیف رئیس قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال

سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: در کشور بالغ بر هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس گاز سوز وجود داشت که تمامی این اتوبوس‌ها به دلیل سازگار نبودن شرایط اقلیمی و جغرافیایی با ساختار اتوبوس گاز سوز تماما به دیزل تبدیل شده اند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: پلیس راهور به دلیل تغییر در ارکان خودرو، از تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودرو جلوگیری می‌کند، لذا سازمان اتوبوسرانی نسبت به تعیین وتکلیف وضعیت ۳۳ دستگاه اتوبوس گاز سوز ناوگان خود که در اختیار بخش خصوصی می‌باشد، اقدام کرده است.

تقوی بیان کرد: لایحه سازمان اتوبوسرانی قزوین مبنی بر تعیین و تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی در قالب سه راهکار پیشنهادی به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده است و پس از تایید در فرمانداری قزوین اجرایی می‌شود.

این مسئول گفت: روش اول پرداخت وجه خودرو به بهره بردار به قیمت کارشناسی روز است.

وی عنوان کرد: در روش دوم نیز بهره بردار می‌تواند با خودروی تبدیلی در اختیار فعلی خود به مدت ۵ سال قرارداد بسته و به فعالیت در خطوط سازمان ادامه دهد و در صورت نیاز به بروزرسانی خودرو نسبت به میزان قرارداد تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا خواهد شد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین افزود: در روش سوم بهره بردار می‌تواند به ازای اتوبوس در اختیار یک خودروی جایگزین از ناوگان فعال و یا غیرفعال اتوبوسرانی دریافت کرده و بنا به خودروی انتخابی از ناوگان خارج و یا به فعالیت در ناوگان ادامه دهد. در این روش بهره بردار می‌تواند تا سقف ۴۹درصد سهم مالکیت داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد