Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:37:40 GMT

برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در شیراز؛ ۸ نفر مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۱۰۷

برخورد ۲ دستگاه اتوبوس در شیراز؛ ۸ نفر مجروح شدند

گروه استان‌ها ـ رئیس اورژانس فارس از برخورد دو دستگاه اتوبوس خط واحد در شیراز و مجروحیت ۸ نفر خبر داد. - اخبار استانها -

محمد جواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز‌ اظهار داشت: ساعت 14 و 57 دقیقه ظهر امروز بر اثر تصادف دو اتوبوس خط واحد در شیراز 8 نفر زخمی شدند.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد، افزود: در این سانحه 8 مسافر زخمی شدند که 2 نفر توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد و 6 نفر دیگر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس این حادثه در سه راه نمازی به سمت چهار راه مشیر به وقوع پیوست.

مرادیان همچنین از برقراری یک‌هزار و 558 مورد تماس در روز چهارم فروردین‌ماه با سامانه 115 اورژانس استان فارس خبر داد و اظهار داشت: در همین مدت متاسفانه 7 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند و تعداد 167 نفر نیز مصدوم شدند که 52 نفر در محل حادثه درمان و 161 نفر پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

هفته نخست تعطیلات نوروزی در البرز  با کاهش 91 درصدی تصادفات پایان یافتوقوع 800 فقره تصادف در جاده‌های فارس/ 252 دوربین ثابت و سیار تخلفات را رصد می‌کنندفوت 431 نفر در تصادف رانندگی تعطیلات نوروزی تاکنون

رئیس اورژانس استان فارس تعداد کل ماموریت‌های حوادث ترافیکی را 167 مورد توسط تکنسین‌ها اعلام کرد و ادامه داد: 90 ماموریت جاده‌ای و 77 ماموریت شهری بوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با اشاره به آمادگی امدادگران اورژانس 115 اظهار کرد: در حال حاضر 220 پایگاه زمینی، پنج پایگاه هوایی، دو پایگاه موتوری و دو پایگاه اتوبوس آمبولانس در استان فعال است.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس