Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@02:03:30 GMT

دستگیری آدم ربای سابقه دار در کرج

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۶۹۹

دستگیری آدم ربای سابقه دار در کرج

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی ۴۸ ساله در شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

او می‌گوید: بررسی های اولیه حاکی از این بود که شخصی ۴۸ ساله به دلیل نامعلومی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در ادامه با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی از سوی کارآگاهان، محل نگهداری فرد ربوده شده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزادسازی نامبرده از واحد مسکونی محبوس شده در آن، یک نفر نیز که به عنوان نگهبان در آنجا گمارده شده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شناسایی عامل اصلی آدم ربایی، پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی-پلیسی نامبرده را در تور اطلاعاتی خود گرفتار و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منطقه فاز۴ مهرشهر دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی گفت: متهم دارای سوابق گسترده در سرقت و اقدامات شرورانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آدم ربایی دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • بی‌بی‌سی: حمله بی‌سابقه ایران از نظر نظامی- اطلاعاتی پُر اهمیت است
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه