Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون بخش معارفی مرحله ملی سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون بخش معارفی مرحله ملی سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام اداره پشتیبانی از فعالیت‌های دینی و قرآنی  آزمون بخش معارفی شامل ۷ رشته، آشنایی با احادیث اهل بیت، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با سیره معصومین، حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، احکام و پرسمان معارفی و ۲ رشته کتبی از بخش‌های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است، میزبانی سی و ششمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشجویان از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واگذار شده که اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت آزمون بخش معارفی معاونت فرهنگی وزارت علوم اختتامیه مسابقات قرآن دانشجویان آزمون بخش معارفی اردیبهشت ماه قرآن و عترت سی و ششمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد

حجت الاسلام مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، بیست و کل قرآن کریم ، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیت‌الله جوادی آملی: حفظ قرآن به اداره بهتر کشور منجر می‌شود پژمانفر، نماینده مجلس: بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط نیستند ۲۵۰۰ زندانی کرمانی حافظ قرآن هستند

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر