Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است اگر شاگردانش تنها به فکر شکست‌ناپذیر ماندن‌ باشند، این می‌تواند یک مانع برای‌ آنها باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرت ساوت‌گیت که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه موفق شدند در ورزشگاه ومبلی و به لطف گلزنی‌های لوک شاو و هری کین با نتیجه 2 بر یک سوئیس را شکست دهند و رکورد شکست‌ناپذیری خود در تمامی رقابت‌ها را به 21 بازی برسانند، پس از این بازی گفت: فکر می‌کنم بازیکنانم به نحوه بازی خود در این مدت افتخار کرده‌اند و ما سال گذشته هم در این مورد و در مورد رکورد سال گذشته‌مان صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته اگر فقط روی تلاش برای شکست‌ناپذیر ماندن‌ تمرکز کنیم، این می‌تواند یک مانع برای‌مان باشد، بنابراین نکته مهم بازی امروزمان نحوه عملکردمان و آزمونی بود که مقابل حریف‌مان تجربه کردیم. در کنار این دیدن برخی از بازیکنانی که پیش از این شاید به این اندازه برای ما بازی نکرده‌ بودند و همچنین دیدن برخی از بازیکنان جدید خوب بود که این بازی تمرین بسیار خوبی برای همه آنها بود.

بازی‌های دوستانه ملی| پیروزی انگلیس و اسپانیا در شب توقف ، بلژیک و کرواسی

سرمربی تیم ملی انگلیس در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که این یک آزمون واقعاً خوب برای ما بود. ما ابتدا در نتیجه عقب افتادیم و مشکلات تاکتیکی داشتیم که باید آنها را حل می‌کردیم و درست دفاع می‌کردیم. ما چیزهای زیادی در مورد چند بازیکن جدید و چند بازیکن که تجربه بازی ملی نداشتند، یاد گرفتیم. در نیمه دوم البته توانستیم با فرستادن چند بازیکن باتجربه به زمین، بازی را با قدرت به پایان بردیم که این برای ما و برای هواداران‌مان مهم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرت ساوتگیت تیم ملی انگلیس گرت ساوتگیت تیم ملی انگلیس برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آنها که این روزها تیم‌شان شرایط خوبی ندارد، پس از اینکه متوجه غیبت ناگهانی رضا اسدی در مصاف با ذوب‌آهن شدند، این موضوع را به احتمال درگیری این بازیکن با ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم ارتباط دارند که رابطه خوبی با او ندارد.
اما در واقع دلیل محرومیت رضا اسدی محرومیت و 4 کارته شدن بوده که سبب شد این بازیکن کلیدی در مصاف با ذوب‌آهن شانس حضور در ترکیب را نداشته باشد و البته در کنار سایر غایبان سپاهان نظیر دانشگر و یوسفی از جایگاه ویژه تماشاگر مسابقه شده بود.
این محرومیت اسدی به دلیل دریافت کارت زرد در 4 مسابقه ذوب‌آهن (بازی رفت)، پرسپولیس (بازی رفت)، فولاد خوزستان (بازی رفت) و نساجی مازندران (بازی برگشت) ایجاد شده و به همین دلیل او شرایط حضور در فهرست تیم را نداشت.

سپاهان در مصاف با ذوب آهن رضا اسدی و آریا یوسفی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. دانشگر و حسین نژاد هم دو مصدوم این تیم بودند.

با وجود پیروزی سپاهان در دربی اصفهان هواداران هنوز با کادر فنی تیم رابطه خوبی ندارند و به همین دلیل شایعات زیادی پیرامون اردوی طلایی پوشان در این روزهای سخت ایجاد می‌شود، که آخرین مورد مربوط به دلیل غیبت رضا اسدی بوده است.

دیگر خبرها

  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • گل‌گهر در هوای مطبوع آماده بازگشت به لیگ (عکس)