Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» که به صورت زنده و همزمان از شبکه یک و شبکه خبر صداوسیما با موضوع حضوری شدن دانشگاه‌ها و مدارس سراسر کشور پخش شد، با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضوری شدن کلاس‌های آموزشی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تجربه خوبی در بحث دانشجویان پزشکی دارد، به طوری که در ایام کرونا نیز ۱۲ هزار دانشجوی رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه، در خوابگاه‌های سراسر کشور حضور داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نخستین نشست مشترک بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد/ احداث یک دانشگاه ایران شناسی در دستور کار است نمای دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، «نمای فناوری» است/ ایجاد هلدینگ در حوزه‌های فناورانه از برنامه‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است برگزاری دوره‌های حین خدمت برای کارکنان بخش‌های مختلف بندرجاسک

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده و تشکیل ستادهای استقبال از دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دریافت دوز دوم واکسن کرونا توسط بیش از ۹۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، آمادگی کامل داریم تا از روز چهاردهم فروردین ماه، پذیرای تمامی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در واحدهای سراسر کشور باشیم. 

 طهرانچی با اشاره به آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: به منظور حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها، دریافت سه دوز واکسن کرونا الزامی است. با توجه به اینکه بیش از ۳۸ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی متقاضی استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی هستند، این دانشجویان می توانند با ارائه کارت واکسیناسیون کرونا، از چهاردهم فروردین ماه از امکانات خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند. تمامی خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل برای استقبال از این دانشجویان را دارد.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1134618 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی کلاس حضوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدمهدی طهرانچی کلاس حضوری دانشگاه آزاد اسلامی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ باهدف ارائه طرح‌های کاربردی و برگزیده خاتمه یافته فصل زمستان در شورای پژوهشی دانشگاه، نشست فصلی ترجمان دانش با حضور محققان و اعضای هیات علمی در سالن جلسه‌های معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه برگزار شد.


طراحی و ساخت جلیقه کاهنده استرس حرارتی در حین کار، بررسی تاثیر همزمان همه گیری کرونا و آلاینده‌های هوا بر بیماری‌های تنفسی و قلبی، اثر ان-استیل سیستئین بر وضعیت متابولیک، نیتریک اکساید، بیومارکر‌های استرس اکسیداتیو، افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس و بررسی دانش، نگرش، و عملکرد نسبت به کرونا ویروس جدید (کووید-۱۹) در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ شهرستان ایذه، عناوین طرح‌های ارائه شده در این نشست بود.


دکتر آرش سلحشوری، استادیار آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، دکتر سیداحمد حسینی، استاد بیوشیمی بالینی، دکتر بهزاد فولادی دهقی، استاد مهندسی بهداشت حرفه‌ای و دکتر محمدجواد محمدی، استادیار مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ارائه دهندگان این طرح‌های تحقیقاتی بودند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند