Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:37:24 GMT

در بازار قزوین کمبود مرغ نداریم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۷۵۵۳

در بازار قزوین کمبود مرغ نداریم

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از بررسی نحوه توزیع مرغ و تخم‌مرغ در بازار قزوین توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: به اندازه کافی مرغ در بازار موجود بوده و جای نگرانی نیست.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار به‌صورت روزانه مرغ گرم در سطح بازار توزیع می‌شود و مردم نگران این موضوع نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: گشت‌هایی متشکل از تعزیرات حکومتی، بازرسان اتاق اصناف و کارشناسان بهداشت در بازار حضور دارند و از نزدیک نحوه توزیع مرغ و تخم مرغ را رصد می‌کنند.

محمدی افزود: یک واحد صنفی بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مرغ فاقد تاریخ و مشخصات را به مردم عرضه می‌کرد که مرغ‌ها توقیف و جهت بررسی به اداره دامپزشکی ارجاع شد؛ در صورت وجود تخلف، پرونده‌ای جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال  خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قزوين کمبود مرغ رصد بازار تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات