Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@07:20:42 GMT

حوادث هفته اول قرن در کرج فوتی نداشت / مصدومیت ۹ نفر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۹۴۳۰

حوادث هفته اول قرن در کرج فوتی نداشت / مصدومیت ۹ نفر

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «محمد جمشیدی» در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه حوادث هفته اول نوروز ۱۴۰۱ بدون فوتی سپری شد، از انجام ۷۲ عملیات اطفاء حریق و ۱۱۸ مورد عملیات امداد و نجات در این بازه زمانی خبر داد.

این فرمانده عملیاتی از استقرار آتش‌نشانان در ۳۷ نقطه از سطح کلانشهر کرج به منظور اعزام سریع به محل حوادث در صورت نیاز خبر داد و گفت: آتش‌نشانی رسالتِ تامین آرامش شهروندان در ایام بهاری را بر عهده دارد و با آماده باش نیروها و ماشین‌آلات، واکنش سریع در مواقع حوادث در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «۹۷ نفر طی عملیات‌های نجات نیروهای این سازمان نجات یافتند.» افزود: ۸۵۶ نیرو در عملیات‌های یادشده حضور داشته‌اند و مدت زمان این عملیات‌ها بیش ۵۵۱ ساعت بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج بزرگ در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن روز طبیعت، اظهار کرد: نیروها و ایستگاه‌های عملیاتی در این روز نیز از آمادگی لازم برای ارائه خدمات ایمنی به شهروندان برخوردار هستند و با توجه به حضور گسترده همشهریان در طبیعت، احتمال حریق و حوادث وجود دارد.

جمشیدی در پایان از همکاری شهروندان با آتش‌نشانی کرج بزرگ در ایام چهارشنبه پایانی سال و تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری و با رعایت نکات ایمنی بتوانیم سالی کم حادثه را در پیش رو داشته باشیم و رسانه های گروهی همچنان برای ترویج فرهنگ ایمنی تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1616174

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش سوزی سوله یک انبار دو هزار متر مربعی که در شیراز طعمه حریق شده بود مهار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، هادی عید پور در خصوص اطفا حریق یک سوله در یکی از محلات شیراز اظهار کرد: در ظهر امروز_ سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در ساعت ۱۳:۱۱ یک مورد آتش سوزی سوله انبار در بلوار سفیر جنوبی میدان مهارت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام شد.

وی افزود: برای این حادثه از ۱۲ ایستگاه به محل آتش سوزی نیرو اعزام شد و خودروهای آب رسان، خودروهای دستگاه تنفسی و واحد هیدرانت به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: مواد داخلی سوله بسته‌های مواد غذایی با جنس کارتن و پلاستیک بود که به شدت قابل اشتعال بودند.

عیدی پور اضافه کرد: این سوله ۲ هزار متر مربع مساحت داشت که به صورت کامل طعمه حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سوله‌های مجاور بود و با توجه به اینکه سوله‌های مجاور محتوی لوله و اتصالات ساختمانی بودند که بسته بندی آنها نیز از جنس کارتن و پلاستیک بود اولویت تیم عملیاتی پیشگیری از ادامه حریق به سوله‌های مجاور بود.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیاتی در ۷ جبهه عملیات خود را انجام دادند و از گسترش حریق به اطراف جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: هم اکنون حریق کنترل شد و تیم آتش نشانی پس از پنج ساعت عملیات اطفا حریق در حال انجام لکه گیری و خاموش کردن آتش باقی مانده هستند.

کد خبر 745249

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • تهران در بین ۱۰ کلان‌شهر دنیا بیشترین تعداد ایستگاه آتش‌نشانی را دارد
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • منطقه ۱۱ تهران بیشترین ساختمان ناایمن را دارد
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی