Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از ترور یکی از فرماندهان شبه‌نظامیان وابسته به امارات در استان عدن خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع مختلف یمنی از ترور یکی از فرماندهان شبه نظامیان موسوم به «نیروهای کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب استان عدن در یمن  خبر دادند.

به گزارش منابع یمنی، «کرم المشرقی» فرمانده گروه شبه‌نظامی نیروهای کمربند امنیتی وابسته به امارات امروز در منطقه شیخ عثمان استان عدن در جنوب یمن ترور و کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، افراد مسلح در یک خودرو به محض ورود المشرقی به محل کارش در  فرماندهی  یگان هشتم کمربند امنیتی  در شیخ عثمان، او را هدف گلوله قرار دادند.

کرم المشرقی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد، اما در بیمارستان درگذشت.هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

چرایی ایستادگی یمنی‌ها در هفت سال تجاوز و محاصره؛ آخرین پیام به عربستان و امارات/ گزارش اختصاصی از صنعاءاعتراف رسانه‌ صهیونیستی به اقتدار روزافزون «انصارالله»/ عربستان و امارات از آمریکا ناامید شده‌اند

اخیرا نیز کاروان سرتیپ «عبداللطیف السید» فرمانده نیروهای کمربند امنیتی شورای انتقالی جنوب یمن، با خودرو بمب گذاری شده هدف قرار گرفت،اما وی از این حمله جان سالم به در برد.

 این عملیات ترور در حالی صورت گرفت که خودروی فرمانده نیروهای کمربند امنیتی و همراهانش در حال عبور از یکی از خیابان‌ها در استان «ابین» بود که یک خودرو پارک شده منفجر شد.

درگیری میان نیروهای کمربند امنیتی وابسته به امارات و دولت مستعفی یمن وابسته به عربستان در مناطق جنوبی یمن  هنوز ادامه دارد.

عربستان سعودی از مارس 2015 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن- فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار امارات اخبار یمن اخبار امارات نیروهای کمربند امنیتی وابسته به امارات استان عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم