Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- مارتین فورد معروف به ترسناک‌ترین مرد دنیا دنیا در مصاحبه‌ای جدید به دیلی استار گفته است که فکر می‌کند حریف ایرانی‌اش، سجاد غریبی آنقدر‌ها که ادعا می‌کند سنگین وزن نیست و هالک ایرانی را متهم کرد که تصاویر فوتوشاپی از خود منتشر کرده است.

به گزارش فرارو به نقل از بی بی سی، فورد که اینفلوئنسر بدن‌سازی است ماه پیش در دوبی با سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این دو ۳۰ آوریل در سالن O۲ لندن رقابت کنند. بعد از کلی جاروجنجال و شاخ به شاخ شدن‌های کلامی در شبکه‌های اجتماعی، این دیدار کنجکاوی زیادی برانگیخته است.

پیش از این گفته شده بود که سجاد غریبی نزدیک به ۱۷۰ کیلو وزن دارد، در حالی که مارتین فورد حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

اما فورد می‌گوید که به این ارقام باور ندارد: او چیزی که تصور می‌کردم نبود. صادقانه فکر می‌کنم او فقط دنیا را با فوتوشاپ فریب داده. دیدنش از نزدیک به اندازه دیدن تصاویرش تاثیرگذار نیست. کلمه درست ناامیدکننده است. او کوچولو بود.

چند هفته پیش در نخستین دیدار رو در رو، مارتین فورد سجاد غریبی را غافلگیر کرد و با هل دادن او را نقش زمین کرد. غریبی تلاش کرد او را زمین بزند، ولی نتوانست و دیگران آن‌ها را جدا کردند.

تصاویر این دیدار سریع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سجاد غریبی هدف موج حملاتی از سوی کاربران ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت.

بسیاری معتقد بودند جثه سجاد غریبی آن چیزی نیست که در عکس‌های اینستاگرامش دیده می‌شده.

سجاد غریبی در پاسخ به این انتقاد‌ها گفت انتظار نداشت مارتین فورد او را زمین بزند و گفت شدیدا تحت فشار روحی قرار گرفته است.

مارتین فورد پس از دیدن موج حملات کاربران از حریفش دفاع کرد و از طرفدارانش خواست با او مهربان باشند.

برخی از کاربران نیز این گونه اظهار نظر‌ها از طرف این دو چهره اینستاگرامی را با هدف داغ‌کردن مسابقه و فروختن بلیط و کسب درآمد می‌دانند و این مسابقه را مسابقه مهمی در نظر نمی‌گیرند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مارتین فورد سجاد غریبی مارتین فورد سجاد غریبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دنیا به ‌صرف قهوه!

  این روزها کافه برای بسیاری از افراد فقط یک مکان عمومی نیست، بلکه یک سبک زندگی به شمار می‌آید؛ برای برخی دیگر تنها تفریح و دلخوشی زندگی آنان است و برای برخی دیگر، فقط جایی برای نوشیدن یک قهوه به ‌قصد استراحت. خیلی‌ها هم هستند که کافه‌گردی به مذاق‌شان خوش نمی‌آید و به گرفتن یک قهوه‌‌ بیرون‌بر بسنده می‌کنند. در میان انبوهی از کافه‌ها در سرتاسر جهان، به معرفی کافه‌هایی ویژه می‌پردازیم که شنیدن اسم برخی از آنها هم ممکن است تعجب‌آور باشد. 

با نوشته خود این کافه را دکور کنید!
شاید ویتنام را به دلایل زیادی مثل جنگ بشناسید‌ اما یکی از بزرگ‌ترین آنها قطعا قهوه است. این قهوه در جهان بسیار محبوب است به‌طوری‌که توصیه می‌شود در صورت سفر به ویتنام، حتما نوشیدن قهوه را در فهرست کارهای خود داشته باشید. در نتیجه محبوبیت بالای قهوه آن، کافه‌های خاص زیادی را می‌توان در شهرهای بزرگ ویتنام پیدا کرد. در هانوی، پایتخت ویتنام نیز کافه‌های بسیار خوبی وجود دارد که در بالای این لیست نام کافه یادداشت به چشم می‌خورد. در این کافه قهوه با کیفیتی سرو می‌شود و از نظر مسافران دراین‌خصوص از دیگر کافه‌ها متمایز است. مهم‌ترین ویژگی خاص این کافه مانند اسمش یادداشت‌هایی است که به چشم می‌خورد، به‌طوری‌که دیوارها، میزها، صندلی‌ها و حتی سقف پوشیده شده از کاغذهای رنگی کوچک یادداشت است. این کاغذهای یادداشت توسط تمام مشتریانی نوشته شده است که در این کافه وقت گذرانده‌اند. همچنین به مشتریان جدید کاغذ رنگی و خودکار داده می‌شود تا به یادگار متنی بنویسند. در واقع هر یادداشت با قلم و ذهنیت یک مشتری متفاوت نوشته شده و دیدن این تفاوت‌ها در کنار هم، تصویر رنگارنگ زیبایی می‌سازد که مثالی از جهانی است که در آن مشغول زندگی هستیم!

کافه یا قبرستان؟
زمانی که آقای کوتی،مالک این کافه، زمینی را در هند به‌قصد افتتاح کافه جدید خود خرید، نمی‌دانست که این زمین در قدیم قبرستان بوده است. او در نهایت از روشی عجیب با این چالش کنار آمد. آقای کوتی به‌جای سنگ‌فرش‌کردن قبرها و ازبین‌بردن قبرستان، تصمیم گرفت تا آنها را به عضوی از نمای کافه خود تبدیل کند. او دور قبرها را نرده کشید تا بازدیدکنندگان پای خود را روی آنها نگذارند و در کنار آنها به معاشرت و صرف نوشیدنی و غذا بپردازند. شاید این نامعمول‌ترین ویژگی یک کافه در میان کافه‌های خاص دنیا باشد. هرچند او معتقد است این ایده نه‌فقط بی‌احترامی به مشتریان تلقی نمی‌شود، بلکه بودن در کنار آن قبرها باعث خوش‌شانسی مشتریان می‌شود. او به همین دلیل اسم کافه‌رستوران خود را شانس نو گذاشته است.شاید به نظرتان عجیب برسد؛ ولی باید گفت که این عامل حداقل باعث خوش‌شانسی خود آقای کوتی بوده است.کسب‌وکار اودریک دهه گذشته بسیار پیشرفت کرده و همواره میزبان توریست‌ها ازسراسر دنیا بوده است.هیچ‌کس نمی‌داند آن قبرهای خوش‌یمن به چه کسی تعلق دارد‌ اما بیشتر معتقدند که آن قبرستان متعلق به پیروان مسلمان یک قدیس صوفی قرن شانزدهم است. البته نمی‌توان تنها عامل موفقیت آقای کوتی را آن قبرستان دانست.این کافه‌رستوران به‌دلیل منوی محبوبی هم که دارد به پاتوق محلی ساکنان آن منطقه تبدیل شده است. 

دیگر خبرها

  • رسوایی مقامات اسرائیلی در فریب شهرک‌نشینان
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • خودرویی که قرار بود «رانندگی اتمی» را امکانپذیر کند
  • مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم