Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@14:53:11 GMT

حرف های جالب مارتین فورد در خصوص سجاد غریبی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۳۷۰۲

حرف های جالب مارتین فورد در خصوص سجاد غریبی

به گزارش صدای ایران مارتین فورد معروف به ترسناک‌ترین مرد دنیا در مصاحبه‌ای جدید به دیلی استار گفته است که فکر می‌کند حریف ایرانی‌اش، سجاد غریبی آنقدر‌ها که ادعا می‌کند سنگین وزن نیست و هالک ایرانی را متهم کرد که تصاویر فوتوشاپی از خود منتشر کرده است.

به گزارش  صدای ایران از فرارو به نقل از بی بی سی، فورد که اینفلوئنسر بدن‌سازی است ماه پیش در دوبی با سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

قرار است این دو ۳۰ آوریل در سالن O۲ لندن رقابت کنند. بعد از کلی جاروجنجال و شاخ به شاخ شدن‌های کلامی در شبکه‌های اجتماعی، این دیدار کنجکاوی زیادی برانگیخته است.

پیش از این گفته شده بود که سجاد غریبی نزدیک به ۱۷۰ کیلو وزن دارد، در حالی که مارتین فورد حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

اما فورد می‌گوید که به این ارقام باور ندارد: او چیزی که تصور می‌کردم نبود. صادقانه فکر می‌کنم او فقط دنیا را با فوتوشاپ فریب داده. دیدنش از نزدیک به اندازه دیدن تصاویرش تاثیرگذار نیست. کلمه درست ناامیدکننده است. او کوچولو بود.

چند هفته پیش در نخستین دیدار رو در رو، مارتین فورد سجاد غریبی را غافلگیر کرد و با هل دادن او را نقش زمین کرد. غریبی تلاش کرد او را زمین بزند، ولی نتوانست و دیگران آن‌ها را جدا کردند.

مارتین فورد درباره سجاد غریبی: او کوچولو بود و دنیا را فریب داد!

تصاویر این دیدار سریع در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سجاد غریبی هدف موج حملاتی از سوی کاربران ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت.

بسیاری معتقد بودند جثه سجاد غریبی آن چیزی نیست که در عکس‌های اینستاگرامش دیده می‌شده.

سجاد غریبی در پاسخ به این انتقاد‌ها گفت انتظار نداشت مارتین فورد او را زمین بزند و گفت شدیدا تحت فشار روحی قرار گرفته است.

مارتین فورد پس از دیدن موج حملات کاربران از حریفش دفاع کرد و از طرفدارانش خواست با او مهربان باشند.

برخی از کاربران نیز این گونه اظهار نظر‌ها از طرف این دو چهره اینستاگرامی را با هدف داغ‌کردن مسابقه و فروختن بلیط و کسب درآمد می‌دانند و این مسابقه را مسابقه مهمی در نظر نمی‌گیرند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مارتین فورد سجاد غریبی مارتین فورد سجاد غریبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد

«مارتین گریفیتس» رئیس آژانس کمک‌رسان سازمان ملل به دلیل وضعیت سلامتی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، «فرهان حق» معاون سخنگوی سازمان ملل گفت: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل از مارتین گریفیتس بابت رهبری جدی و خدمت رسانی در سازمان ملل و جامعه بشری در حمایت از مردم متاثر از بحران‌ها و بسیح منافع برای رسیدگی به نیازهای این افراد قدردانی کرد.

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گریفیتس ۷۲ ساله اوایل ماه جاری میلادی گفته بود که در اکتبر به نوعی بسیار خطرناک از کرونا مبتلا شده و هنوز از اثرات آن رنج می‌برد.

او در ژوئیه ۲۰۲۱ همزمان با تشدید بحران‌ها در سراسر جهان و کاهش کمک‌های مالی برای کمک‌های بشردوستانه به عنوان معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری منصوب شد.

فرهان حق همچنین گفت، گریفیتس تا پایان ژوئیه در سمتش باقی می‌ماند.

گریفیتس در ۱۹۹۴، مدیر اداره امور بشردوستانه سازمان ملل در ژنو بود که روندی را برای ایجاد یک دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل را فراهم کرد.

از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰، او مدیر موسس مرکز گفت‌وگوهای بشردوستانه در ژنو بود؛ جایی که طبق گزارش سازمان ملل وی در توسعه گفت‌وگوی سیاسی بین دولت‌ها و شورشیان در چند کشور در سراسر آسیا، آفریقا و اروپا تخصص داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • سید‌الساجدین از زاویه روایت سید‌مهدی شجاعی + فیلم
  • اجرای آهنگ «دین مارتین» توسط ببعی در شبکه نسیم + فیلم
  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • عکس| شادی رونالدویی و پرچم زنی آقای خاص در مسابقات موتو جی پی
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد