Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@23:23:22 GMT

برای سومین بار تیم برتر آسیا در مقدماتی جام جهانی شدیم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۲۵۱

برای سومین بار در تاریخ مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال کشورمان پر امتیاز ترین تیم فوتبال قاره آسیا شد

تیم ملی ایران با آماری عالی به جام جهانی 2022 قطر صعود کرد.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان، در دوره گذشته با 22 امتیاز و در دوره اخیر با 25 امتیاز در 10 بازی قهرمان مسابقات شد ضمن این که در سال 1978 هم با کسب 6 برد و 2 مساوی در 8 بازی قهرمان آسیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2018 با 6 برد و 4 مساوی تیم اول آسیا شدیم و در دوره اخیر با 8 برد و یک مساوی و یک باخت عنوان قهرمانی را در مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی به دست آوردیم.

ایران 25 امتیاز کره جنوبی 23 امتیاز عربستان 23 امتیاز ژاپن 22 امتیاز استرالیا 15 امتیاز عمان 14 امتیاز امارات 12 امتیاز عراق 9 امتیاز چین 6 امتیاز سوریه 6 امتیاز لبنان 6 امتیاز ویتنام 4 امتیاز

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به جام جهانی فوتبال صعود کرده است که تیم ملی فوتبال ژاپن تیم چهارم آسیا در جام جهانی است، تیم ملی ما در سال 1978 به عنوان تیم اول، در سال 1998 به عنوان تیم چهارم، در سال 2006 به عنوان تیم سوم، در سال 2014 به عنوان تیم دوم و در سال 2018 به عنوان تیم اول، جواز صعود به مسابقات فوتبال جام جهانی را به دست آورده است.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تیم ملی ایران در سید سوم جام جهانی 2022 + آخرین سیدبندی وضعیت محمد صلاح لحظاتی قبل از پنالتی زدن مقابل سنگال / عکس روز روایت یک بانوی هوادار تیم ملی از پشت در ماندن: حس کردم تیم ملی متعلق به من نیست زلاتان: همه ناامید و ناراحتیم؛ هرکس دوست دارد در جام جهانی بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عنوان تیم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان پیشنهاداتی به من شده اما اولویتم مربیگری تیم شهر خودم است. - اخبار ورزشی -

مرضیه جعفری با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: اولویت من تیم شهر خودم است و این تیم مثل بچه من است. البته به من از دو سه تیم پیشنهاد شده است، اما فعلا هنوز تیم شهرم اولویت من است.

وی درباره برنامه تمرینی شاگردانش برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: قرار است با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا شرایط و برنامه‌های تیم را برای شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا بررسی کنیم.

چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است

 

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم درخصوص دهمین قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: من کاری به سایر تیم‌ها ندارم فقط هر جایی که بودم دلم می خواست تمام تلاشم را بکنم تا تیم به ایده آل ترین شرایط برسد و شاگردانم هم همه تلاش خودشان را کردند. همیشه از کودکی اول بودن برام مهم بود و خدا هم در این راه کمک‌مان کرده است بچه‌ها خواستند و تمام تلاش خود را کردند.

وی به مربیگری خاص خودش اشاره و خاطرنشان کرد:  شاید شرایط مربیگری من خاص و سخت است و همیشه فوتبالیست‌ها به من می‌گویند ما حاضریم ده بازی انجام دهیم اما یک جلسه سر تمرین شما نباشیم، چون شرایط تمرین سخت است.

جعفری همچنین به اتحاد و همدلی شاگردانش برای رسیدن به قهرمانی اشاره کرد و افزود: ما همیشه یک هدف داشتیم و آن هم خوشحال کردن مردم شهرمان بوده است و در این راه هم خدا خیلی به ما کمک کرده است و شاگردانم هم خیلی تلاش کرده‌اند و از جانشان گذشته اند و اتحاد و همدلی خیلی مهم بوده است. من همیشه بیرون از زمین خیلی رفیق هستم اما داخل زمین شرایط فرق دارد و شاگردانم واقعا با جان و دل برای من بازی کرده‌اند و حرف گوش کن بوده اند.

وی در ادامه به شرایط سخت تیمش در نیم فصل دوم لیگ برتر تاکید کرد و افزود: شرایط خیلی سخت بود ما با از دست دادن ملیکا محمدی از لحاظ روحی روانی و فنی خیلی ضربه خوردیم اما همه خواستند و با هم صحبت کردیم که یک هدف داریم و آنچه اول فصل همه خواستند.

مربی خاص فوتبال بانوان درخصوص حس کسب دهمین قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: قهرمانی تیم ما در لیگ برتر دو حس خوشایند و ناخوشایند داشت حس ناخوشایندش به دلیل نبودن ملیکا محمدی بود لحظه قهرمانی نبود میلکا و دو بازیکن مصدوم تیم خیلی شرایط را برای من سخت می‌کرد از طرفی شرایط خیلی خوشایندی که ما توانسته ایم به هدف و قولی که داده بودیم برسیم و مردم شهر خوشحال شوند.

وی در پایان درخصوص دو بازیکن مصدوم تیمش گفت: دو بازیکن مصدوم دیگر روند درمانی را طی می‌کنند و هنوز مشخص نیست به جام باشگاه‌های آسیا برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول