Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:20:39 GMT

کاهش ۲۹ درصدی تصادف های منجر به فوت در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۱۹۲۱

کاهش ۲۹ درصدی تصادف های منجر به فوت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نیکبخت بیان داشت: از ۲۵ اسفندماه پارسال و آغاز سفرهای نوروزی تا دهم فروردین ماه، تصادف‌های منجر به فوت نسبت به مدت مشابه پارسال در جاده‌های هرمزگان ۲۹ درصد کاهش یافته است.

نیکبخت افزود: فوتی‌های تصادف‌ها در جاده‌های استان در این مدت ۱۰ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه شمار حوادث جرحی جاده‌ای در استان نیز در مجموع ۲۲ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در این مدت ورودی خودرو به استان نیز ۷۰ درصد و خروجی ۶۹ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکبخت با اشاره به اینکه ۹۶ گروه پلیس راه استان به صورت محسوس و نامحسوس بر جاده‌های استان نظارت دارند، اضافه کرد: توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان، انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم و سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای در استان است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه تاکنون، بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر وارد هرمزگان شده اند.

کد خبر 5456616

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی نیکبخت پلیس راه نیروی انتظامی هرمزگان سانحه تصادف بوشهر ویروس کرونا مسافران نوروزی گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرگان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی

تین نیوز

نماینده وزارت راه و شهرسازی در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جزئیات و آمارهایی از ناوگان حمل ونقل جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، ذاکری، نماینده وزارت راه و شهرسازی کاهش جابه‌جایی با ناوگان عمومی را از ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین‌ماه، یک درصد اعلام کرد و افزود:‌ بیشترین کاهش جابه‌جایی‌ها به ناوگان ریلی با ۱۵ درصد رشد منفی مربوط بود، درحالی‌که سفرهای هوایی ۳۰ درصد رشد داشت و بیشترین جابه‌جایی هم به فرودگاه امام خمینی (ره) تعلق داشت.

سفر با ناوگان دریایی نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشت و در تردد جاده‌ای، ورود و خروج بین استان‌ها تغییر چندانی اتفاق نیفتاد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • کاهش ۶ درصدی سفرهای جاده‌ای در تعطیلات عید فطر
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در جاده‌های استان همدان
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در طرح نوروزی خراسان جنوبی
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات نوروزی در خراسان جنوبی
  • رشد ۳۷ درصدی کشف ذخایر معدنی هرمزگان در سال ۱۴۰۲