Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان ایلام از ممنوعیت تردد کامیون، تریلر و موتورسیکلت در جاده‌های این استان در روز طبیعت خبر داد - اخبار استانها -

سعید هژبری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درایلام، از ممنوعیت تردد کامیون، تریلر و موتورسیکلت در جاده‌های این استان در روز طبیعت خبر داد.

معاون استاندار  و رئیس ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان ایلام گفت: تردد کامیون‌ها حامل بار روز 13 فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است و تنها وانت بارها و خودروهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی از این دستورالعمل مستثنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  همچنین تردد کامیون‌ها از ساعت 16 تا 20 روز جمعه 12 فروردین در محور ایلام به صالح آباد محدود می شود.

رئیس ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان ایلام  افزود: 88.7 درصد تصادفات در ایام نوروز در استان ایلام در جاده‌های اصلی و 11.3 در جاده های فرعی بوده است.

گزارش|‌ سکوت کرونایی بر فضای طبیعت سیزده بدری آذربایجان شرقیتلفیقی از اخلاق و مدنیت در سیزده بدر استثنایی ایلام/ تمامی ممنوعیت‌های ترافیکی تا اطلاع ثانوی برقرار استمسافرت 15000 بیمار کرونایی در ایام نوروز/ ممنوعیت تجمع در بوستان‌های شهرهای قرمز و نارنجی در روز سیزده بدر

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: 2807 درصد مجروحان تصادفات طرح نوروزی رانندگان و 71 درصد سرنشینان وسایل نقلیه بودند و بیش از 50 درصد تصادفات فوتی و جرحی بین گروه سنی 35-45 بوده است.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام تردد کامیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران