Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@01:19:17 GMT

ستاره جدید فوتسال قم در جام ملت‌های 2022 آسیا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۵۲۳۳

ستاره جدید فوتسال قم در جام ملت‌های 2022 آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازیکن جوان و جویای نامی که از اوایل سال 1400 با حضور در تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) قم در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و آنقدر درخشید تا مورد توجه تیم لیگ برتری فردوس قرار گرفت، بعد از درخشش در لیگ برتر اکنون عضو تیم ملی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن مسعود عباسی است که با نبوغ بالا از نظر تکنیک، سرعت و هنرهای فردی در مسابقات فصل 1400 لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور یکی از مهره‌های کلیدی تیم فردوس قم بود و بارها هم در لیگ گلزنی کرد و هم سازنده گل بود، اکنون این بازیکن مزد تلاش و درخشش خود را با دعوت به تیم ملی گرفته است.

مسعود عباسی در مسابقات اخیر تیم ملی زیر 23 سال کشورمان که به شرق آسیا رفت یکی از بازیکنان ملی‌پوش بود و حالا در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران و در جمع شاگردان وحید شمسایی قرار دارد تا این تیم را در مسابقات 2022 فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران در سال ۱۴۰۱ به منظور حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های قاره کهن از روز جمعه دوازدهم فروردین آغاز می‌شود و بازیکنانی از استان‌های قم، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، قزوین، مازندران و مرکزی در این اردو حضور دارند.

عباسی در حالی به تیم ملی دعوت شد که در بازی‌های فصل اخیر لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق به زدن 18 گل برای تیم فردوس قم شد تا هم یکی از بازیکنان کلیدی در حفظ فردوس قم در لیگ برتر لقب بگیرد و هم به تیم ملی بزرگسالان ایران برای بازی‌های آسیایی پیش‌رو دعوت شود.

در واقع می‌توان عباسی را ستاره جدید فوتسال قم توصیف کرد، در شرایطی که در سال‌های اخیر بازیکن بزرگی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی 2021 لیتوانی و نفراتی همچون ابوالقاسم اروجی و علیرضا وفایی به عنوان نماینده‌های فوتسال قم در تیم ملی بوده‌اند.

بین این نفرات چهره شاخص قطعا علی‌اصغر حسن‌زاده است که چهار دوره مرد سال فوتسال آسیا شده و با تیم ملی ایران انواع و اقسام قهرمانی‌ها در آسیا و مقام سومی جام جهانی را تجربه کرده و حالا نوبت به ستاره جدید فوتسال قم یعنی مسعود عباسی است که جا پای بزرگان بگذارد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال تيم ملي ليگ برتر مسعود عباسي وحيد شمسايي جام ملت هاي آسيا فوتسال قم لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مصاف کویت می رود.

جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل کویت برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه وحید شمسایی سرمربی تیم و شهاب سفال‌منش دستیار اول نکات فنی در مورد شیوه بازی کویت، انتظارات فنی از تیم و لزوم ارائه بهترین نمایش که سزاوار نام‌ و اعتبار فوتسال ایران باشد را بیان داشتند.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحربن پیروز شد.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «ایندور» مقابل کویت صف‌آرایی می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد