Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:33:22 GMT

بوستان‌های تهران آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۶۷۸۸

بوستان‌های تهران آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس، شهردار منطقه۱۳ تهران با بیان اینکه پارک جنگلی سرخه حصار یکی از  پارک‌های بزرگ جنگلی شهر تهران محسوب می‌شود که دارای طبیعت زیبا و فضای دلپذیر است، گفت: این پارک زیبا پذیرای هزاران میهمان از نقاط مختلف شهر تهران در روز طبیعت و واپسین ایام نوروز است.

وی با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار و بهسازی و باز سازی قطب گردشگری شرق تهران و بوستان های منطقه افزود: با اقداماتی که از ماه ها قبل برای استقبال از نوروز از سوی معاونت های اجرایی شهرداری منطقه ۱۳ انجام شد، هم اکنون این پارک آماده پذیرایی از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون شهروند در روز طبیعت است.

به گفته شهردار منطقه۱۳، در حال حاضر، اقدامات و هماهنگی های لازم برای امادگی جهت اطفاء حریق احتمالی، تعمیر و نظافت سرویسهای بهداشتی، تهیه کیسه های زباله و بروشور جهت توزیع بین شهروندان ، آماده باش کارگران و نگهبانان، کنترل و نظارت بر تأمین روشنایی همه پارک ها و بوستان ها، رفع نواقص و تأمین ایمنی و بهداشت و... صورت گرفته است. 

وی با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی، آتش نشانی ، پلیس راهور و اورژانس ادامه داد: ساماندهی و کنترل ترافیک معابر منتهی به کلیه پارک ها و بوستان ها انجام شده و پارکینگ مناسب در بوستان جنگلی سرخه‌حصار تامین و لحاظ شده است.

وی بیان داشت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات آخر هفته و نزدیک شدن به روز طبیعت، شهرداری منطقه۱۳ تمهیدات و اقدامات لازم را برای میزبانی از شهروندان تهرانی در قطب گردشگری شرق تهران و ۶۴ بوستان انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیزده بدر روز طبیعت بوستان ها روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز می شود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز می باشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

کد خبر 6085690

دیگر خبرها

  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود