Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:32:57 GMT

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راهور اصفهان برای روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۸۲۱۳

تمهیدات ترافیکی ویژه پلیس راهور اصفهان برای روز طبیعت

محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان به منظور استفاده مردم از روز طبیعت تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را برای این روز پیش‌بینی کرده که یکی از این تمهیدات، ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در تمامی معابر و راه‌های دورن‌شهری استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ورود و تردد خودروهای سنگین به معابر و راه‌های درون‌شهری استان تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است.

محمدی بیان کرد: پوشش ترافیکی و کنترل تخلفات خودروها در نقاط پرتردد با به کارگیری تیم‌های محسوس و نامحسوس و همچنین تشدید برخورد با برخورد با پارک‌های حاشیه‌ای غیر مجاز و توقف‌های دوبله در طول معابر و بزرگراه‌ها از دیگر تمهیدات پلیس راهور استان برای روز طبیعت است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: وانت‌هایی که اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خود کنند، اعمال قانون می‌شوند و خودروهایی که سبزه بر روی خودروی خود قرار دهند متوقف می‌شوند.

وی اضافه کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی نیز در دستورکار مأموران پلیس راهور استان اصفهان قرار دارد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها و بزرگراه‌های اصفهان

اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز با اشاره به روز طبعیت و تمهیدات ترافیکی گفت: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای روز طبیعت تمهیداتی را پیش‌بینی کرده که از آن جمله می‌توان به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه ها و بزرگراه‌های استان اشاره کرد.

وی افزود: با رانندگانی که در روز طبیعت مرتکب تخلفات حادثه‌ساز و به خطر انداختن جان سایر کاربران راه شوند و وانت‌بارهایی که در قسمت بار خود اقدام به سوار کردن افراد کنند برخورد شدید صورت گرفته و خودروهای آن‌ها توقیف خواهد شد.

زارع به رانندگان توصیه کرد از قرار دادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو و انداختن آن به سطح جاده‌ها و معابر برون‌شهری جداً خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سال‌های گذشته با نمونه‌هایی مواجه بودیم که مسافران اقدام به استراحت در حاشیه جاده و صرف ناهار کرده و همین اقدام آن‌ها با حادثه رانندگی دلخراش همراه بود، خاطرنشان کرد: به مسافران توصیه اکید می‌کنیم که از توقف و استراحت در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند و برای استراحت حتماً از مکان‌های امنی که به همین منظور پیش‌بینی شده، استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا محمدي رئیس پلیس راهور استان اصفهان رئیس پلیس راه اصفهان تمهیدات ترافیکی روز طبیعت ممنوعیت تردد خودروهای سنگین ممنوعیت تردد موتورسیکلت پلیس راهور استان رئیس پلیس راه استان اصفهان روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳