Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان از شروع به کار ادارات سطح استان با یک ساعت تاخیر در روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

عبدالله رشیدی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با دستور استاندار کردستان و با توجه به حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشت به شرایط پیش از کرونا در روز ۱۴ فروردین‌ ماه و به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان با یک‌ ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ‌ شده توسط ستاد مدیریت کرونا صورت گرفته و بر این امر نظارت دقیق صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی