Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده پلیس‌راه خراسان شمالی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در تمام محورهای مواصلاتی استان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با اشاره به تدابیر ترافیکی روز طبیعت اظهار داشت: تمام وسایل نقلیه سنگین، در جاده‌های استان خراسان شمالی با ممنوعیت تردد روبه‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تردد کامیون‌ها و تریلرها در تمامی جاده‌های اصلی و فرعی استان از هفت صبح روز 13 فروردین تا هفت صبح 14 ماه جاری ممنوع است.

هر گونه شکار در روز طبیعت در استان اردبیل ممنوع استپلیس ایلام امنیت روز طبیعت را تامین می‌کند15 مرکز واکسیناسیون کرونا ویژه روز طبیعت در مشهد فعال است

فرمانده پلیس راه‌استان خراسان شمالی تصریح کرد: امروز هم ممنوعیت تردد ناوگان سنگین در بزرگراه فاروج تا جنگل گلستان از ساعت هفت تا 23 اعمال می شود.

اسپیدکار گفت: تنها وسایل سنگین حامل مواد فاسدنی، تره‌بار و مواد سوختی و دارویی اجازه تردد در این محورها را دارند و با سایر متخلفین برخورد و خودرو متوقف می‌شود.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ نام آوران کشتی با چوخه از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
این رقابت‌ها در چهار وزن، ۷۴، ۸۴، ۹۶ کیلوگرم و سنگین وزن تا عصر امروز ادامه دارد.
جایزه بزرگ مسابقات برای نفر اول سنگین وزن یک راس اسب به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰۰، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت