Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیوان کثیریان، منتقد سینما، در یک نوشتار اینستاگرامی، در واکنش به حاشیه‌های «عصر جدید»، این برنامه را بی‌محتواتر و ضعیف‌تر از آن خواند که بخواهد مورد نقد قرار بگیرد.

او نوشت:
«اصولا نمی‌توان برنامه «عصرجدید» را یک برنامه استعدادیابی با معنای واقعی‌اش دانست. فضای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایران بیش از آن‌که استعدادهایش را جذب کند، یا له‌شان می‌کند یا فراری‌شان می‌دهد و در چنین جامعه‌ای، استعدادیابی از معنای واقعی‌اش تهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مباحثی مثل تحقق آرزوهای محال، ایجاد فرصت برای افراد با استعداد و ایجاد فرصت برابر میان طبقات مختلف و جنسیت‌ها و قومیت‌ها با فرض بالا، اساسا موضوعیت ندارند و طرح کردن‌شان شوخی به‌نظر می‌رسد. ممنوعیت‌های بی‌اساس برای زنان و نوازندگان را هم علاوه کنید.
در جامعه‌ای که به زنان بلیت می‌فروشند و بعد به ورزشگاه راه‌شان نمی‌دهند و اسپری فلفل به چهره‌شان می‌پاشند، شوی بی‌مزه‌ای مثل «عصر جدید» نه یک شوخی تلخ، که یک توهین برخورنده‌ است.
از این رو بیایید از ضعف و بی‌منطقی قضاوت داوران، روند منکوب کردن استعدادها، فاجعه‌ای اعصاب خردکن به‌نام احسان علیخانی، شیوه‌ بدِ اجرایی مسابقه و غیره بگذریم.»

پخشِ فصل سوم برنامه «عصر جدید»، با اجرای احسان علیخانی و داوری امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی، از نخستین روز تعطیلات نوروز، روی آنتن شبکه سه رفته است.

اظهار نظر ژاله صامتی درباره لهجه محلی یک خواننده جوان و سخنان انتقادی کارن همایونفر از یک شرکت‌کننده افغانستانی، از حاشیه‌های فصل سوم «عصر جدید» بوده است.

۵۷۵۷

کد خبر 314504

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه عصر جدید احسان علیخانی کیوان کثیریان عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی

واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی

دیگر خبرها

  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • شوخی با تصاویر سیل دبی
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین