Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@01:21:13 GMT

رقابت جذاب طارمی با ستاره چلسی و تاتنهام در گروه B+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۹۳۲۲۹

رقابت جذاب طارمی با ستاره چلسی و تاتنهام در گروه B+ عکس

نشریه اروپایی با ستاره دانستن مهدی طارمی رقابت جذابی بین او با ستاره‌های انگلیس و آمریکا در گروه B را پیشبینی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شب گذشته از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در دوحه برگزار شد و پس از کامل‌شدن گروه‌بندی، ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی رقیبانشان را شناختند.

تیم‌ملی فوتبال کشورمان که در سید سوم قرار داشت پس از تعیین قرعه‌ها با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا بین تیم‌های اسکاتلند / ولز / اوکراین در گروه دوم همگروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن نشریات و افراد مختلفی نسبت به گروه دوم واکنش نشان دادند. نشریه «DIRECTV» اسپانیا نیز در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و ستاره‌های کلیدی هر تیم را معرفی کرد.

این رسانه اسپانیایی در معرفی تیم‌ملی ایران نوشت: تیم‌ملی برای ششمین‌بار در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند. ایران نتایج درخشانی در جام‌جهانی نداشت چون در تمام دوره‌ها نتوانسته از گروه خود صعود کند.

ستاره کنونی تیم‌ملی ایران مهدی طارمی مهاجم باشگاه پورتو است. این سومین جام‌جهانی ستاره ایرانی به شمار می‌آید. رقابت جالب و شگفت‌انگیزی بین مهدی طارمی ستاره پورتو با کریستین پولیسیچ ستاره چلسی و هری کین ستاره تاتنهام در تیم‌های ملی ایران، آمریکا و انگلیس ایجاد خواهد شد.

کد خبر 565479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جام جهانی مسابقات مقدماتی جام جهانی جام جهانی 2022 جام جهانی قطر 2022 ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال آمریکا مهدی طارمی هری کین کریستین پولیسیچ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس

ستاره‌های چلسی از مرکز فناوری مک لارن بازدید و با لاندو نوریس دیدار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال چلسی از جمله رابرت سانچز و لوی کولویل از مرکز فناوری مک لارن بازدید و همچنین با راننده محبوب این تیم لاندو نوریس دیدار کردند. در بخشی از گشت‌و‌گذار در این مرکز، آنها توانستند با مجموعه ماشین‌های مسابقه‌ای مک لارن آشنا شوند.

هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک

پس از آن، رابرت سانچز و لوی کولویل در شبیه‌سازهای آموزش اتومبیل فرمول یک که یک مسابقه واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند، با یکدیگر به رقابت پرداختند. مسابقه آنها برای پنج دور برنامه‌ریزی شده بود که سانچز با برتری 1.9 ثانیه‌ای اول شد. در پایان جلسه، بازیکنان چلسی یک پیراهن شخصی‌سازی شده از باشگاه خود را به نوریس اهدا کردند که شماره 4 به آن اختصاص داده شد که اشاره‌ای به شماره فرمول یک لاندو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز