Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آاس معتقد است ایران ضعیف ترین تیم گروهش است

نشریات اسپانیایی گزارشات مختلفی را در خصوص گروه ایران در جام جهانی منتشر کردند.

به گزارش طرفداری، قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022 قطر شب گذشته در دوحه برگزار شد که تیم ملی کشورمان در گروه دوم با تیم‌های انگلیس، آمریکا و تیم پلی‌آف اروپا رقیب شد.

در همین رابطه نشریه «DIRECTV» اسپانیا در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه دوم جام جهانی 2022 پرداخت و ستاره‌های کلیدی هر تیم را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه اسپانیایی در معرفی تیم ملی ایران نوشت: تیم ملی برای ششمین بار در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند. ایران نتایج درخشانی در جام‌جهانی نداشت چون در تمام دوره‌ها نتوانسته از گروه خود صعود کند.

ایرانی‌ها 9 بار در ادوار مختلف جام‌جهانی گلزنی کردند که هر یک از این گل‌ها را یک بازیکن متفاوت به ثمر رسانده است.

ستاره کنونی تیم ملی ایران مهدی طارمی مهاجم باشگاه پورتو است. این سومین جام‌جهانی ستاره ایرانی به شمار می‌آید.

این رسانه اسپانیایی در ادامه به معرفی ستاره‌های انگلیس و آمریکا پرداخت. هری‌کین، کاپیتان سه شیرها و ستاره تاتنهام در کنار کریستین پولیسیچ ستاره چلسی و تیم ملی آمریکا رقبای مهدی طارمی در جام‌جهانی 2022 به شمار می‌آیند.

شاگردان اسکوچیچ در نخستین مسابقه خود در جام‌جهانی 2022 باید 30 آبان ماه مقابل انگلیس صف آرایی کنند.

همچنین نشریه آاس نوشته است انگلیس موظف به صعود از این گروه است و هر اتفاقی غیر از این می‌تواند یک فاجعه قلمداد شود. سه شیرها از نگاه این نشریه از چنان سطح بالایی برخوردار هستند که کار دشواری برای رسیدن به یک‌هشتم نهایی نداشته باشند.

آاس ایران را ضعیف‌ترین تیم گروه عنوان کرده و از امریکا به‌عنوان تیمی در حال پیشرفت و تکامل یاد کرده است. از نگاه آاس، هر تیمی از پلی‌آف اروپا صعود کند، پس از انگلیس، شانس دوم رسیدن به یک‌هشتم نهایی جام جهانی خواهد بود.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس گروه سوم جام جهانی؛ تقابل مسی و لواندوفسکی، عربستان نگران تکرار کابوس 2002 هشتم آذر ماه باز هم حماسه خلق می شود؟ روز آشنا برای ایران آلن شیرر: کار انگلیس مقابل ایران و آمریکا راحت است ادامه غیبت ستاره پرسپولیس؛ سیامک نعمتی بازی با هوادار را هم از دست داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی 2022 جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل اقدام رژیم صهیونیستی در استفاده از کوادکوپترها را مضحک دانست و آن را عملیات خنده صادق در برابر عملیات وعده صادق توصیف کرد و گفت: این اقدام مذبوحانه نشان‌دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است.

علیرضا تقوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با راهبرد رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که برای کشورهای عربی منطقه می‌تواند یک خطر محسوب شود اما برای جمهوری اسلامی ایران خطری ندارد؛ آنها خوب می‌دانند که درگیری با ایران و حمله مستقیم به ایران چه تبعاتی می‌تواند برای آنها داشته باشد و لذا سعی کردند با استفاده از عوامل خرابکار داخلی و کواد کوپترهای حامل مواد منفجر اقدام خود علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام دهند.

وی با اشاره به تیتر اول روزنامه هاآرتص مبنی بر اینکه حمله خاموش اسرائیل به اصفهان نشان داد نتانیاهو هیچ راهبردی در قبال ایران و غزه ندارد، افزود: این اقدام نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است؛ در واقع ضربه عملیات وعده صادق به حدی سنگین بود که این رژیم هنوز در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد و قدرت واکنش و تعقل مناسب در برابر جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سعی کرد در برابر اقدام پیروزمندانه ایران، یک واکنش ضعیف برای مصرف داخلی و افکار عمومی خود انجام دهد و پس از آن با بزرگنمایی اقدام خود به گونه‌ای القا کند که ما پاسخ ایران را دادیم اما همین حرکت هم توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صخره گرفته شد تا جایی که حتی وزیر نتانیاهو این اقدام را مضحک خوانده و آن را مسخره می‌داند.

وی ادامه داد: در نتیجه باید گفت این اقدام مذبوحانه که البته برخی به طنز آن را «عملیات خنده صادق» نامیده‌اند، نشان داد که رژیم صهیونیستی که اصلاً قابلیت درگیری با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از درگیری با ایران به شدت احتراز کرده و بعید است که بتواند در یک نبرد در برابر جمهوری اسلامی ایران مقاومت کند.

تقوی نیا با اشاره به صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: امروز دیگر کسانی که می‌گفتند اسرائیل برای ایران در سوریه دام پهن می‌کند و قصد جنگ با ایران را دارد نیز به اشتباه محاسباتی خود پی برده‌اند و مشخص شد تحلیل چنین افرادی درست نبوده است.

کد خبر 746189

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است