Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم انصاری فرد در مورد حاشیه های اخیر یک استوری را منتشر کرده است

فوتبال در شبکه های اجتماعی / کریم انصاری فرد استوری جدیدی را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، از روز گذشته واکنش های مختلفی در خصوص گروه ایران مطرح شده و خیلی ها تصور می کنند این بار صعود کردن در دسترس است. با این حال کریم انصاری فرد در همین راستا استوری زیر را منتشر کرده است:

 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس گروه سوم جام جهانی؛ تقابل مسی و لواندوفسکی، عربستان نگران تکرار کابوس 2002 هشتم آذر ماه باز هم حماسه خلق می شود؟ روز آشنا برای ایران آلن شیرر: کار انگلیس مقابل ایران و آمریکا راحت است ادامه غیبت ستاره پرسپولیس؛ سیامک نعمتی بازی با هوادار را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول عقیدتی پایگاه دریایی بعد از ظهر سه شنبه در این برنامه، با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه اسرا، به وجود قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین در فلسطین اشغالی که توسط رژیم غاصب اسرائیل تحت محاصره قرار گرفته است گفت: طبق وعده خداوند در قرآن کریم و پیش بینی رهبر حکیم انقلاب اسلامی این منطقه به وسیله رزمندگان اسلام فتح خواهد شد.

حجت‌الاسلام راغبی افزود: اتفاقات چند روز گذشته توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی تنها بخشی کوچک و به گفته رهبر انقلاب فقط تنبیهی بیش نبود.

در این محفل نورانی که به یاد بیش از ۴۸ هزار لاله خونین بال ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ناو سروان امانت از پرسنل پایگاه دریایی ارتش و استاد حاج عباس هاشمی قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

در پایان این برنامه از ۳۱ تن از فعالان قرآنی و معارفی ماه مبارک رمضان پایگاه دریایی ارتش در بوشهر با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

کد خبر 6080179

دیگر خبرها

  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • (عکس) استوری جالب و جدیدی که هادی چوپان منتشر کرد
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • مادر شهیدان انصاری به فرزندانش پیوست
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال