Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت حضوری مراکز آموزشی از ۱۴ فروردین‌ماه، گفت: برای جبران آموزش در صورت نیاز به جز پایه‌های دوازدهم، دیگر پایه‌ها می‌توانند تقویم آموزشی را یک هفته تا یک ماه افزایش دهند.

کوروش مودت در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: جلسات در این خصوص با روسای آموزش و پرورش و مدیران آموزشگاه‌ها انجام و بحث آمادگی مدارس برای بازگشایی مطرح و اقدامات لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مورد سرویس‌های مدارس با شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها صحبت شد و معاونت عمرانی استانداری نیز به شهرداری‌ها اعلام کرده است که به خدمات عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی کمک کنند. همه پیمانکاران نیز برای استفاده از سرویس‌ها معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی برای بازگشایی مدارس نداریم، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک نیز مدنظر است و به اولیای مدارس و شورای انجمن اولیاء اعلام شده است. 

مودت که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: تنها دانش‌آموزان دارای بیماری زمینه‌ای یا مبتلایان به کرونا با مجوز پزشک و هماهنگی با مدیر مدرسه می‌توانند از آموزش در فضای شبکه شاد استفاده کنند و دیگر دانش‌آموزان باید به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا کنند. برای جبران آموزش در صورت نیاز به جز پایه‌های دوازدهم، دیگر پایه‌ها می‌توانند تقویم آموزشی را یک هفته تا یک ماه افزایش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران آموزش و پرورش بازگشایی دانشگاه ها و مدارس برای بازگشایی پایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟

تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش نه صبح، اعلام تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات عید مشخص شد.

دانش آموزان تا پایان ۲۸ اسفندماه باید به مدرسه می‌رفتند. اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که فردای این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

tags # تعطیلی مدارس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی