Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان جاده ای کالای استان خوزستان اعلام کرد: افرادی که شغل آنها رانندگی نبوده و به صرف داشتن گواهینامه پایه یکم اقدام به استفاده از یارانه دولت در خصوص پرداخت حق بیمه خود نموده، حذف خواهند شد.

به گزارش تین نیوز، امید سلامات افزود: پیرو دعوت از این کانون جهت شرکت در جلسه روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ به آگاهی می رساند با توجه به پیگیری های انجام شده طی ماه های قبل در کارگروه پایش وضعیت حمل و نقل کشور به ریاست وزیر راه و شهرسازی و حضور مسئولان ستادی و کانون های سراسری رانندگان، مقرر گردید افرادی که شغل آنها رانندگی نبوده و به صرف داشتن گواهینامه پایه یکم اقدام به استفاده از یارانه دولت درخصوص پرداخت حق بیمه خود نموده، حذف شده و  رانندگان جدید الورود که شغل و حرفه  آنها رانندگی می باشد جایگزین، و از یارانه دولت بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: یک خبر جدید برای رانندگان عمومی جدیدالورود بخش مسافر

قابل ذکر است پیش از این این نیز، مدیرکل نام نویسی و حساب های سازمان تامین اجتماعی  ، 11 آبان ماه سال 1400 از انجام پذیرش و بهره مندی رانندگان جدید الورود از یارانه دولت طی جایگزینی با افراد غیر شاعل خبر داده بود.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه شماره ... محمد محمدی مدیرکل  نام نویسی و حساب های سازمان تامین اجتماعی به رئیس انجمن صنفی رانندگان سواری کرایه بین شهری آمده بود: احتراما با توجه به نامه مورخ نهم مهر ماه 1400  با عنوان وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص پذیرش رانندگان جدیدالورود با معافیت حق بیمه سهم هدفمندسازی یارانه ها به اطلاع می رساند: با عنایت به عدم تامین منابع مالی لازم توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، وفق توافقات به عمل آمده با سازمان های متولی حمل و نقل (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای (بین شهری) و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور (درون شهری)) پذیرش و بهره مندی رانندگان جدید الورود از یارانه دولت، طی جایگزینی با افراد غیرشاغل انجام می گردد. ضمنا شناسایی و معرفی رانندگان حایز شرایط نیز از طریق سازمان های مذکور صورت می پذیرد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی هدفمندسازی یارانه ها منابع مالی سازمان برنامه و بودجه حمل و نقل حمل و نقل جاده ای یارانه بیمه رانندگان جدیدالورود بیمه رانندگان جدیدالورود رانندگان جدید الورود رانندگان جدید الورود یارانه دولت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۹۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

مهر در گزارشی نوشت: بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896782

دیگر خبرها

  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳