Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل‌محمدی که در داربی تهران اخراج شد تنها تماشاگر بازی امشب پرسپولیس است. او در بازی قبلی هم تا هنگام گل استقلال تماشاگر بود.

سال جدید برای پرسپولیسی‌ها از امشب آغاز می‌شود. نخستین بازی سرخپوشان در سال جدید، امشب در تهران انجام می‌شود اما با وجود این پرسپولیسی‌ها میزبان نیستند و برخلاف استقلال نمی‌توانند از حضور تماشاگران خود بهره‌مند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان به مصاف هوادار می‌روند. تیمی که اگرچه در رتبه یازدهم جدول قرار دارد اما اصلا حریف دست‌وپابسته و آسانی برای پرسپولیسی‌ها نیست. کما اینکه در بازی رفت هم این تیم تا دقیقه ۹۰ مقابل پرسپولیس برنده بود و قرمزها با خوش‌شانسی توانستند از شکست مقابل شاگردان عنایتی فرار کنند. مهاجم سابق استقلال امسال در قامت سرمربی هوادار توانسته از هر دو رقیب آبی‌ها یعنی پرسپولیس و سپاهان مساوی بگیرد اما در هر دو بازی رفت‌ و برگشت به استقلال باخته است. او که در لیگ‌ پنجم به‌عنوان بازیکن به قهرمانی استقلال کمک کرده بود امسال هم با نتایجی که گرفته، سهم کوچکی در صدرنشینی قاطع آبی‌ها داشته است.

محرومیت رکورددار استعفا

یحیی گل‌محمدی که سال ۱۴۰۰ را با یک تساوی دردناک در تقابل با فرهاد مجیدی به پایان رساند، سال جدید را در مصاف با رضا عنایتی آغاز می‌کند. البته او به‌خاطر اخراج در داربی تهران این بازی را از روی سکوها دنبال خواهد کرد. او در این فاصله روزهای پرخبری را گذرانده و یک‌بار دیگر با پس گرفتن استعفایش به نیمکت پرسپولیس بازگشته است. جالب است که از مدیرعاملی رضا درویش در پرسپولیس هنوز ۳ ماه هم نگذشته اما او در همین مدت کوتاه ۲ بار با استعفای سرمربی تیمش روبه‌رو شده است! یحیی که با عصبانیت در داربی تهران دقایق پایانی بازی را از دست داد و شانس تیمش را برای بردن حریف کاهش داد، حالا با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به رقیب تقریبا پرسپولیسی‌ها را از کسب قهرمانی ناامید کرده است. ضمن اینکه تساوی یک-یک در داربی، برتری در بازی رودررو را هم به استقلال بخشید تا پرسپولیس برای به زیر کشیدن این تیم نیاز به یک برتری ۷ امتیازی در ۷ بازی باقیمانده داشته باشد.

شکست‌ناپذیر در ۷ هفته اخیر

حریف امشب پرسپولیس، تیم سرسختی است که خیلی از حریفان بزرگ و کوچک را در این فصل متوقف کرده است. هوادار در خط دفاعی تیم سختگیری است و تعداد گل‌های خورده‌اش از پرسپولیسی‌ها کمتر بوده است. این تیم طی ۲۳ بازی ۱۵ گل خورده و صاحب سومین خط دفاعی برتر فصل جاری است، درحالی‌که پرسپولیسی‌ها ۱۷ گل خورده دارند و چهارمین خط دفاعی موفق این فصل محسوب می‌شوند. اما در خط حمله وضعیت تیم عنایتی چندان خوب نیست و این تیم چهارمین خط حمله ضعیف این فصل را دارد. تیم هوادار فقط ۱۳ بار موفق به گلزنی شده و از این لحاظ فقط ۳ تیم انتهای جدول یعنی شهرخودرو، نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی گل‌های زده کمتری دارند. هوادار در ۷ بازی اخیرش هیچ شکستی نداشته اما پرسپولیس در همین ۳ بازی اخیر به یک برد، یک مساوی و یک باخت رسیده است.

هوادار گل بزند نمی‌بازد

اگر هوادار تهران در بازی امشب گل اول را بزند، کار پرسپولیس برای بازگشت بسیار سخت خواهد شد. هوادار این فصل در ۶ بازی گل اول را زده و هرگز شکست نخورده است. حاصل این ۶ بازی برای هوادار ۵ برد و یک مساوی بوده و جالب اینکه آن مساوی، مربوط به همان بازی رفت این تیم با پرسپولیس است. یعنی تنها تیمی که بعد از خوردن گل اول توانسته از شکست مقابل هوادار فرار کند همین پرسپولیس بوده که این تیم هم با گل دقیقه ۹۱ سیامک نعمتی نتیجه‌ای بهتر از مساوی نصیبش نشده است. پرسپولیس هم در این فصل هرگز نتوانسته بعد از خوردن گل اول، بازی را با پیروزی به پایان برساند. همه این آمارها نشان می‌دهند سرخپوشان چقدر به زدن گل اول در این بازی نیاز دارند. آن هم مقابل حریفی که با گل‌های زده و خورده ناچیزش کم‌گل‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ را آفریده است. این فصل از لیگ با میانگین گل ۱.۷۶ با اختلاف کم‌گل‌ترین دوره تاریخ لیگ برتر بوده و یکی از تیم‌هایی که نقش بسزایی در ثبت این آمار داشته، همین تیم هوادار است. دیدارهای این تیم به‌طور متوسط فقط ۱.۲ گل در هر بازی داشته که کمترین میانگین گلی است که بازی‌های یک تیم در یک فصل در تاریخ لیگ‌برتر داشته است.

پرسپولیس بدون وحید هوادار بدون غایب

پرسپولیس امشب حامد لک، امیری و سیامک نعمتی را در اختیار ندارد. نعمتی بعد از درمان طولانی‌اش از قطر برگشته اما هنوز شرایط بازی را ندارد، وحید امیری بعد از بازی‌های پرتعداد برای تیم‌ملی و پرسپولیس بالاخره مصدوم شد و حامد لک هم که فعلا توسط یحیی تنبیه شده است. پرسپولیس در ۱۵ بازی قبلی فقط در یک بازی گل نزده اما عملکرد این تیم در دفاع تعریفی ندارد و در ۵ بازی گذشته موفق به کلین‌شیت نشده است. بازی رفت ۲ تیم در حالی ۲-۲ مساوی شد که پرسپولیس ۱۳ بازی خانگی‌اش را به‌طور متوالی برده بود اما هوادار توانست این رکوردشکنی را متوقف کند. داور بازی امشب هم حمید حاج‌ملک خواهد بود که در این فصل برای هیچ‌یک از ۲ تیم پرسپولیس و هوادار سوت نزده است. او در ادوار قبلی ۴ بازی سرخپوشان را سوت زده که پرسپولیس به ۲ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته است.

کد خبر 667482 برچسب‌ها یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی خبر مهم لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس پرسپولیسی ها بازی رفت گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد