Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به اقدامات دولت در ۶ ماه گذشته گفت: ما در ۶ ماه گذشته شاهد اقدامات مهمی از سوی دولت آیت‌الله رییسی بودیم که یکی از این اقدامات واکسیناسیون گسترده و سریع برای مقابله با بیماری کرونا و بازگشت آرامش به جامعه در این حوزه بود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی افزایش فروش نفت بود به گونه‌ای که میزان فروش نفت در دولت سیزدهم به میزان چشمگیری افزایش یافت و منابع حاصل از فروش نفت نیز به کشور بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقدعلی اظهار داشت: آیت‌الله رییسی بر پرهیز از خام فروشی تاکید دارند در این راستا فروش فرآورده‌های نفتی با ساخت پتروپالایشگاه‌ها در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی شاهد ایجاد روابط گسترده دولت سیزدهم با کشورهای مختلف در حوزه اقتصادی هستیم که از جمله آن می‌توان به ایجاد روابط دوجانبه با کشورهای همسایه اشاره کرد، افزود: قرارداد سواپ گازی سه‌جانبه ایران، ترکمنستان و آذربایجان یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی در ارتباط با کشورهای همسایه بود که منافع قابل توجهی را برای کشور به همراه داشت.

نقدعلی بیان کرد: مقابله با محرومیت یکی از اقدامات مهم دولت آیت‌الله رییسی است که این مسئله در تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ نیز مشهود بود و ما شاهد کمتر شدن فاصله استان‌های برخوردار و استان‌های کمتر برخوردار در تقسیم و تخصیص اعتبارات هستیم.

برچسب‌ها ترکمنستان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی آذربایجان دولت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکمنستان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی ترکمنستان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رییسی آذربایجان دولت دولت سیزدهم دولت آیت الله رییسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رییسی به کراچی رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، پس از دیدارهای کاری در شهر لاهور، عازم شهر بندری کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان شد.

کد خبر 6086626

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • آیت‌الله رییسی به کراچی رفت
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • رشد ۶۴.۸۰ درصدی مصوب درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت