Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: با توجه به این‌که کمبود منابع انسانی در بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی کاملاً مشهود است، درخواست صدور مجوز ۱۰۰ هزار نیرو را به سازمان اداری و استخدامی ارسال کرده‌ایم و امیدوارم با بخش عمده آن موافقت شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در دیدار با مدیرکل و رییس گروه‌های منابع انسانی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ گفت: سالی که گذشت تجارب ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف مدیریتی، توسعه و زیرساختی در وزارت بهداشت به ما آموخت و باید از آن تجارب به نحو احسن در سال جاری برای پیشبرد اهداف این وزارتخانه استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه جذب نیروی انسانی باید بر اساس استراتژی درست و حسب نیاز‌های تخصصی و حقیقی در وزارت بهداشت باشد، گفت: با توجه به این‌که کمبود منابع انسانی در بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی کاملاً مشهود است، درخواست صدور مجوز ۱۰۰ هزار نیرو را به سازمان اداری و استخدامی ارسال کرده‌ایم و امیدوارم با بخش عمده آن موافقت شود.

معاون وزیر بهداشت بابیان این‌که ساماندهی منابع انسانی وزارت بهداشت با جدیت دنبال شود تبیین کرد: موضوع ساماندهی منابع انسانی در کل مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال جاری با جدیت دنبال شود و چهارچوب و ساختار منسجم‌تر و متمرکزتری را به خود گیرد تا بشود در بهترین شرایط از همه ظرفیت‌های نیروی انسانی در راه خدمت به کشور استفاده کرد.

وی همچنین بیان کرد: جذب نیروی انسانی باید بر اساس استراتژی درست و حسب نیاز‌های تخصصی و حقیقی در وزارت بهداشت باشد و با توجه به این‌که کمبود منابع انسانی در بخش‌های مختلف درمانی و بهداشتی کاملاً مشهود است، درخواست صدور مجوز ۱۰۰ هزار نیرو را به سازمان اداری و استخدامی ارسال کرده‌ایم و امیدوارم با بخش عمده آن موافقت به عمل آید.

رحیمی با اشاره به اهمیت امنیت شغلی برای تمامی کارکنان وزارت بهداشت عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر موضوع امنیت شغلی کارکنان نظام سلامت تأکید زیادی دارند و در این راستا باید تلاش کنیم که از اولویت‌های وزارت بهداشت در حوزه منابع انسانی، تبدیل وضعیت کارکنان نظام سلامت باشد تا با آرامش خاطر نسبت به خدمت در کشور کوشا باشند.

وی گفت: باید توازن را در توزیع منابع انسانی در کشور به حداکثر خود برسانیم و کمبود نیرو را در مناطق کم برخوردار کشور جبران کنیم.

رحیمی با بیان این‌که آموزش مدیران و کارکنان حوزه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید با جدیت دنبال شود، گفت: یکی از دغدغه‌های وزیر بهداشت، آموزش در حوزه پرسنلی است که باید برنامه‌هایی مدون و بر مبنای نیاز روز مدیران و کارکنان تدوین‌شده و به‌صورت دوره‌ای در قالب دوره‌های تخصصی و عمومی در راستای افزایش سطح دانش شغلی آموزش داده شود.

معاون وزیر بهداشت همچنین با اشاره به اهمیت ارزیابی، نظارت و پایش عملکرد کارکنان در وزارت بهداشت بیان کرد: ماحصل همه نکات مدیریتی پایش عملکرد کارکنان به‌صورت دوره‌ای است که در این راستا باید ارزیابی و نظارت را بیش‌ازپیش افزایش دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: تعامل اداره کل منابع انسانی و مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری در وزارت بهداشت باید افزایش یابد؛ چراکه هر دو حوزه رابطه تنگاتنگی در ساماندهی منابع انسانی دارند و این موضوع باید در سرتاسر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نهادینه شود و اطلاعات مابین هر دو حوزه در راستای بهبود عملکرد، رشد و تعالی سازمانی به‌کارگیری شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت نیروی انسانی بهداشت استخدام وزارت بهداشت وزارت بهداشت منابع انسانی توسعه مدیریت صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان ارزش تقریبی این مجوز‌ها ۱۱ میلیون دلار بیان کردو گفت: این مجوز‌ها بر اساس ماده ۶ قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی برای استان اصفهان ثبت شده است.


علیرضا عرب‌ها افزود: ۱۵۰ هزار و ۶۲۶ درخواست مجوز فعالیت و کسب و کار از ۲ سال گذشته تاکنون برای استان اصفهان از طریق درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار کشور ثبت شده است.


او  با بیان اینکه شاخص پاسخگویی استان برای صدور مجوز‌ها حدود ۹۱ درصد است، گفت: ۷۲ هزار و ۲۹۶ مورد از مجوز‌های درخواستی، صادر و ۵۳ هزار و ۸۲۴ درخواست رد شده است.

عرب‌ها اضافه کرد: ۱۳ هزار و ۸۲۰ درخواست نیز در دست بررسی قرار دارد و ۹ هزار و ۷۸۲ مورد انصرافی بوده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: ۲۰ هزار و ۲۹۷ مجوز کاغذی فعالان اقتصادی استان در ۲ ماه اخیر از طریق درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار کشور به شناسه یکتا تبدیل شده است.

او خاطرنشان کرد: در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از محل اعتبارات جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ مبلغ ۳۱ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، سلامت، ورزش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، گردشگری، فعالیت‌های دانش بنیان، نهاد‌های حمایتی و سایر خدمات، تایید و تصویب نهایی و توسط بانک‌های عامل به ۲۳ هزار و ۴۰۰ در استان متقاضی پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • صدور بیش از ۳۰ هزار مجوز کسب و کار در استان یزد
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • احیای اکوسیستم‌های آبی با رهاسازی‌های مناسب توسط وزارت نیرو
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • ارتقا سازمان در گرو ارتقا مستمر منابع انسانی است