Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دستورکار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سال ۱۳۹۲، بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان و اروندکنار از سال ۱۳۸۵ تاکنون و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران(اتاق ایران) در ده‌سال اخیر، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی و  بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح مدیریت یکپارچه داده ها و اطلاعات ملی از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بررسی آن خواهند پرداخت.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقتنامه اروپایی حمل و نقل محصولات خطرناک از طریق جاده (ای دی آر)، بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه سرویس های هوایی دو جانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و  بررسی طرح دوفوریتی الحاق ۲ بند قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی مصوبه ۱۹ تیر ماه ۱۳۷۷نیز در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، مجلس یازدهم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم بررسی گزارش کمیسیون مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این نشست بر نظارت بر نحوه جمع آوری و هزینه کرد زکات فطره و کفارات و معرفی روش‌های نوین و پرداخت الکترونیکی زکات فطره در مراکز عمومی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین تشکیل شورا‌های زکات در فرمانداری‌های و بخشداری‌های استان با محوریت زکات فطره، جلوگیری از فعالیت صندوق‌های متخلف، جانمایی مناسب صندوقها، صدور کارت شناسایی برای عاملان جمع آوری، تامین امنیت صندوق‌ها و محور قرار گرفتن مصلا‌ها و اطراف آنها در جمع آوری زکات فطره را خواستار شد.

در این جلسه اعلام شد: میزان زکات جمع آوری شده در استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴۸ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس اداره زکات کمیته امداد استان گفت: پارسال نزدیک ۱۹۰ میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شد که این رقم ۱۵۰ درصد برنامه پیش بینی شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان