Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@20:39:56 GMT

شناسنامه‌دار شدن پروژه‌های عمرانی چالوس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۳۸۳۱

شناسنامه‌دار شدن پروژه‌های عمرانی چالوس

شهردار چالوس گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری چالوس در راستای شفاف‌سازی و اطلاع شهروندان شناسنامه‌دار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود یعقوبی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رویکرد سازندگی مدیریت شهری دوره ششم، دوره شکوفایی پروژه‌های عمرانی در شهر چالوس آغاز می‌شود، اظهار کرد: ارتقای سطح زندگی شهروندی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری چالوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مستندسازی عملکرد شهرداری و شفافیت در ارائه آن به شهروندان در دستور کار قرار دارد، افزود: شفافیت و اجرای قانون سرلوحه مدیریت شهری دوره ششم چالوس است و طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات مدیریت شهری به‌صورت مستمر و دقیق به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

جعفر کیالاشکی، رئیس شورای اسلامی چالوس نیز در این خصوص، گفت: شفافیت در روند اجرای پروژه‌های عمرانی می‌تواند بخش قابل توجهی از سوءتفاهم‌ها و سو برداشت‌ها میان شهرداری و شهروندان را برطرف کند.

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی در حوزه‌های عمرانی پس از مطالعه و بررسی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این طرح اطلاعات کلیه پروژه‌های عمرانی از جمله زمان قرارداد، پیمانکار، ناظر، مجری، برآورد، زمان آغاز و افتتاح پروژه و محل اجرا در شناسنامه فنی به صورت شفاف به اطلاع شهروندان می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس ادامه داد: این اقدام یکی از کارآمدترین روش‌ها برای شفاف‌سازی عملکرد، ابهام‌زدایی، احیا و ارتقای سطح اعتماد مردم نسبت به شهرداری است.

کیالاشکی تاکید کرد: در این میان موضوع محرمانه‌ای باقی نمی‌ماند و امید است سند افتخاری برای شهرداری و شورای اسلامی شهر چالوس در دوره ششم باشد.

کد خبر 566099

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران ساری چالوس شهرداری چالوس شهردار چالوس مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شفاف سازی رضایت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه های عمرانی مدیریت شهری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برای رفع مشکلات شهری و رفع معضلات زیست محیطی آن، روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی در طیف وسیعی از رشته‌های علمی از قبیل طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مدیریت محیط زیست، حمل‌ونقل و ترافیک شهری به‌کار گرفته شده است.

پیچیدگی مشکلات و معضلات شهری به خصوص در بخش زیست محیطی از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران شهری و استانی قرار گیرد؛ با توجه به اهمیت این موضوع، آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر در جلسه مشترک منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ارزیابی پایداری زیست محیطی شهر اصفهان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 746028

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز