Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز سه شنبه طی بازدید سرزده از مدارس شهر خرم‌آباد در جریان روند از سرگیری آموزش حضوری در مدارس در روز اول بازگشایی قرار گرفت و از بازدید ۱۸۶ تیم ارزیاب از مدارس سطح استان در روز نخست خبر داد.

وی ضمن ابراز رضایت از روند ازسرگیری آموزش حضوری در مدارس استان در روز اول بازگشایی اظهار داشت: با ادامه این روند تا پایان سال امیدواریم دانش‌آموزان امر آموزش را عمیق‌تر یاد بگیرند و بتوانیم افت تحصیلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش در سال‌های قبل را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آموزش و پرورش لرستان در ادامه بیان کرد: در روز اول بازگشایی یک هزار و ۳۵۴ بازدید توسط ۱۸۶ تیم ارزیاب در سطح مدارس استان داشته‌ایم.

عزتی تاکید کرد: مدیران با تهیه ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی، شرایط را برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فراهم کنند.

کد خبر 5459696

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش لرستان رضا عزتی خرم آباد آموزش حضوری بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان کرمانشاه گردشگری روز طبیعت آمار کرونا خراسان رضوی مسافران نوروزی سفرهای نوروزی خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به روند کاهشی تخلفات در حوزه مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با نظارت قانونی و اعمال ضوابط و مقررات و برخورد قاطع با متخلفان، میزان تخلفات از بیش از هزار واحد به کمتر از دویست واحد در سال گذشته رسید که با برنامه‌ریزی‌های اجرایی قطعا روند کاهشی تداوم خواهد داشت.
محمودزاده با اشاره به اینکه فرایند تعیین شهریه در کارگروه‌های ویژه و با بررسی شاخص‌های تاثیرگذار مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد، افزود: شهریه مراکز تا پایان فروردین‌ماه و مدارس تا پایان اردیبهشت‌ماه به اطلاع خانواده‌ها و دانش‌آموزان خواهد رسید.
وی به پژوهش‌های متعدد در حوزه زبان نیز اشاره کرد و افزود: کتاب‌های تخصصی و آموزشی آموزشگاه‌های زبان در کشور ساماندهی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • پذیرش ۳۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • تسریع در در روند بازسازی کامل محور خرم‌آباد به پلدختر
  • برگزاری «رویداد ملی آفرینو» در قالب جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس غیردولتی