Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق ایران هفته گذشته بعد از ناکامی مصر مقابل سنگال و عدم راه‌یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ از سمت مربیگری فراعنه استعفا کرد.

اما مسئولان فدراسیون فوتبال مصر و وزیر ورزش این کشور از کی‌روش حمایت کردند و خواهان تمدید قرارداد مربی پرتغالی هستند. در همین زمینه سایت «اخبار الیوم» مصر از درخواست عجیب کارلوس کی‌روش برای ادامه همکاری با فدراسیون مصر با وجود ناکامی از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه مصری، نوشت: کارلوس کی‌روش از اخبار درز پیدا کرده از فیش حقوقش قبل از مسابقات جام ملت‌های آفریقا در رسانه‌ها از مسئولان فدراسیون فوتبال مصر شاکی بود.

به همین خاطر سرمربی اسبق ایران برای تمدید قراردادش شرطی برای فدراسیون مصر گذاشته است. دستمزد ماهیانه کی‌روش در تیم ملی مصر ۷۰ هزار دلار است اما مربی پرتغالی با وجود ناکامی از صعود به جام جهانی درخواست افزایش دستمزدش را کرده است.

طبق گزارش‌های رسیده از مصر کی‌روش برای تمدید و ادامه همکاری با فراعنه خواهان دریافت دستمزد ماهیانه ۱۲۰ هزار دلاری شد. باید دید مسئولان فدراسیون مصر در قبال درخواست عجیب مربی پرتغالی چه واکنشی نشان می‌دهند.

کد خبر 667838 برچسب‌ها مصر خبر مهم کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مصر خبر مهم کارلوس کی روش کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا

باشگاه لیورپول برای انتخاب جانشین کلوپ به سراغ سرمربی مشهور ایتالیایی رفت.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی محبوب و موفق قرمزهای آنفیلد چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول اعلام کرد که بعد از ۸ سال سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال جانشین این مربی موفق آلمانی بودند و از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید لیورپول آغاز شد و البته حواشی مختلفی به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که سران لیورپول علاقه‌مند به جذب سیمئونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینترمیلان هستند و مذاکرات خود را برای جذب این مربی آغاز کردند. هرچند فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد، این مربی به قرارداد خود با نراتزوری پایبند خواهد بود و قصد جدایی ندارد با این وجود مدیران لیورپول همچنان به دنبال جذب او هستند.

از طرفی نیز استیون ژانگ، مالک باشگاه اینترمیلان در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با اسکای گفت: شک نکنید اینزاگی در اینتر می‌ماند و با ما همکاری خواهد کرد. او سرمربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای است و در پروژه ما نفر اول برای موفقیت‌های اینتر است و ما او را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد.

گفتنی است اینتر شب گذشته با شکست رقیب سنتی خود یعنی آث میلان موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو (سری آ ایتالیا) شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان